1

Onderwerp: Bake pops van Telsell

Heeft iemand de Bake pops vorm van Telsell al eens geprobeerd? Ik wou eigenlijk de bake pop pan van Tommy teleshopping kopen, maar deze past niet in mijn oven. Ik ben daarom aangewezen op de kleiner flexibele vorm van Telsell. Alleen vraag ik me af hoe de resultaten daaruit zijn. Het blik van Tommy teleshopping lees je veel goede reacties over, maar over deze vorm  lees ik eigenlijk niets. Dus als iemand deze heeft, kun je mij vertellen hoe de resultaten zijn? Het blik is niet goedkoop, maar je krijgt momenteel de 2e gratis, daarom zou ik graag eerst wat ervaringen van anderen horen.

2

Re: Bake pops van Telsell

Als je toch dat geld gaat uitgeven, waarom ga je dan niet voor die van babycakes. Daar passen er geloof ik 12 in, en het gaat supersnel!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3 Laatst bewerkt door annick67 (17-03-2012 10:25)

Ik vind het best duur voor dat pakket, zelfs/ook als het 2 halen, 1 betalen is....

telsell.com/nl-NL/Producten/Cake_Pops_2=1/default.aspx?phid=1625&qs=bakepop

Ik zou je ook, net als Annemiek, écht aanbevelen om de cakepop maker van Babycakes aan te schaffen, die is op heel veel plekken (ook via internet) verkrijgbaar.

Ik heb hem bij Cook&Co gekocht en ben er héél blij mee! Aanrader....  :thumb:

4

Annemiek, en Annick,bedankt voor de reactie. De reden dat ik voor de vorm van Telsell ga is: Ik heb het review over de cakepopmaker gelezen, en zie dat er nog veel dingen schorten aan het apparaat.

1:Slechte materiaal kwaliteit
2: Speling in het deksel
3: Omhulsel is niet hittevast(plastic)
4: Apparaat wordt ook aan de buitenkant erg heet.

Verder, heb ik eigenlijk zoiets van: Weer een extra apparaat erbij,
en  heb ik het idee, dat een bakblik langer mee gaat. Mijn voorkeur gaat dus uit naar een bakblik, maar helaas is mijn oven niet groot genoeg. Ik had toen al half om half besloten, om dan toch maar voor de cakepopmaker te gaan, toen ik de vormen op Telsell tegenkwam. Vandaar mijn vraag  of iemand deze al eens heeft gebruikt. Ik blijf twijfelen.

5

Twijfel is nergens voor nodig: goedkoop is duurkoop denk ik bij de TellSell producten vaak..... ;)

Zoek eens op het forum naar ervaringen met de cakepopmaker anders; die zullen vooral (heel) positief zijn.

Maar goed, als je dit ding wil, moet je dit ding bestellen.... ik heb (en wil) er geen ervaring mee. Ik blijf bij de cakepopmaker zweren: supermakkelijk in het gebruik en ik heb (nog?) nergens last van.

Succes!

6

Ik heb ook de cakepopmaker van babycakes en idd hij heeft wat speling op het deksel maar als je even goed kijkt als je hem dicht doet is er niks aan de hand. Hij werkt super. Ik zou zelf echt geen risico willen lopen door bij Tell Sell te bestellen. Maar volgens mij was hier ook al eerder een topic over met daarin mensen die wel hebben besteld en waarbij van alles mis ging.

7

Ik heb ook die van Babycakes en heb nergens last van...

1. zou niet weten welk materiaal slecht is...
2. goed opletten hoe je het deksel dicht doet...
3. en 4. je hoeft de cakepopmaker niet in zijn geheel op te tillen, alleen de voorkant aan het deksel en die wordt bij mij niet warm...

Ik zie dus geen reden om hem niet te kopen ;-)

8

Bij TellSell nemen ze garantie van producten niet zo serieus, al zeggen ze van wel maar is niet waar. Vriendin van me is koopziekte van TellSell maar alles gaat kapot na 1-3 x gebruiken. En heel vaak ook voor misselijkmakende prijs (denk aan verzendkosten die ruim 12 euro kost in werkelijkheid) Ze zijn vaker kapot dan ze werken,

Dus ik zou voor echte hollandse ding gaan dan weet je ook dat je garantie heb en duidelijke nederlandse handleiding hoe je moet gebruiken lijkt me ook heel fijn

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

9

Cupla schreef:

Bij TellSell nemen ze garantie van producten niet zo serieus, al zeggen ze van wel maar is niet waar. Vriendin van me is koopziekte van TellSell maar alles gaat kapot na 1-3 x gebruiken. En heel vaak ook voor misselijkmakende prijs (denk aan verzendkosten die ruim 12 euro kost in werkelijkheid) Ze zijn vaker kapot dan ze werken,

Dus ik zou voor echte hollandse ding gaan dan weet je ook dat je garantie heb en duidelijke nederlandse handleiding hoe je moet gebruiken lijkt me ook heel fijn

De cakepopmaker is niet 'echt Hollands' maar gemaakt in Amerika...... (Babycakes)....  :shh:  ;)

10

@ Annick67  maar daar zit wel garantie op met zekerheid..... En dat kan ik echt niet zeggen van die Tell Sell

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

11

Cupla schreef:

@ Annick67  maar daar zit wel garantie op met zekerheid..... En dat kan ik echt niet zeggen van die Tell Sell

Absoluut met je eens! Maar dat is omdat je het bij een Nederlands bedrijf koopt..... als je hem bijvoorbeeld rechtstreeks uit Amerika 'haalt' (zoals wat dames deden voordat hij hier verkrijgbaar was), wordt dat al een heel stuk lastiger.

Laat onverlet dat ik echt tégen TellSell ben, vind ik (grenzen aan) oplichterij.....