1

Onderwerp: Help winkels omgeving Doetichem

Moet morgenvroeg onverwachts naar Doetichem, weet iemand misschien of er daar in de buurt een leuke taartendecoratiewinkel zit?

2

Re: Help winkels omgeving Doetichem

Ook hier een [MOVE] -> taartdecoratie algemeen

Graag rubrieksomschrijvingen en sticky's lezen voordat je een topic opent. De regiorubrieken zijn voor Regiomeetings, Fröbeldagen en Evenementen.....vragen naar winkels valt daar niet onder  ;)

3

sorry, was er al bang voor, maar wist niet waar ik hem moest plaatsen :o

4

Als je door wil rijden naar Arnhem.. Daar zit zeker een leuke! Maar D'chem - Arnhem is ook nog een dik half uur rijden..

In Doetinchem heb je Cook & Co, die is gelegen aan de Raadhuisstraat 15-17.

6

oke bedankt voor het reageren dan kan ik even gaan kijken.

7

Hoi CocoRosie

Ik ga volgende week zaterdag al naar Arnhem, want dan is daar een demo die ik graag wil zien.

8

moniqueZ schreef:

Hoi CocoRosie

Ik ga volgende week zaterdag al naar Arnhem, want dan is daar een demo die ik graag wil zien.

Vertel! Wat voor demo..?

9

Een demo van silli creations (hoop dat ik het zo goed schrijf), ik wil namelijk graag zelf molds gaan maken, dus dat wil ik wel eens een keer zien. En dan heb ik natuurlijk gelijk een goede reden om weer even te shoppen :lol:  :Y

10

Oh leuk! Ga eens kijken of ik het red om er heen te gaan.. Moet ook nog een taart afleveren in A'dam....

11

Helemaal naar Amsterdam???? Dat wordt een duur taartje met de benzineprijzen van tegenwoordig.

12

Yups.. Maar ze hebben het er voor over :) Ik vind het prima.. Moet toch nog even langs mijn mams ;)