Onderwerp: .:: Spring is in the air ::.
Allereerst alle eer aan Stefanie. Ik heb de taart nagemaakt naar de foto die ik van haar op dit forum vond. De taart is gemaakt voor mijn schoonzus haar verjaardag. Hij is bekleed met marsefond. Gevuld met twee lagen praliné mousse en bovenop de tweede laag mousse heb ik een beetje witte chocolade mousse gedaan (ze houdt erg van chocola
). Hij zal dus enorm machtig zijn haha. Zondag gaan we de taart aansnijden, dus dan kan ik het laten weten. Op zich ben ik erg tevreden over de taart. Waar ik steeds over struikel is het bekleden. Bij de rand bovenaan (zie je ook af en toe op de foto's) is er soms een scheurtje of is het heel korrelig (misschien door de marsepein??). Vooral bij het onderste randje krijg ik AL-TIJD scheurtjes of gaat het kartelen/krullen als het ware waardoor ik de plooien aan de onderzijde heel moeilijk weg krijg! Hoe kan ik dat voorkomen? Misschien rol ik de marsefond te dun uit? Tips zijn van harte welkom! Want ik wil graag een keer een taart maken zonder sierrand om dingen te verbloemen, haha.
Na dit hele verhaal,.. vooral veel plezier met kijken (sorry voor de vele foto's)! Liefs, Evelien

. Wat een leuke reacties van jullie!! Dankjulliewel!!

.