Onderwerp: spoed: WAT KAN JE BIJ DE SLIGRO KOPEN???!!!

hallo, ik wil graag met mijn vriendin heel veel goedkope bakspullen kopen zoals biscuitdeeg, vormpjes, een roller waar een patroon uitkomt, fondant, marsepein e.d. alleen weet ik niet of je dat allemaal bij de sligro kunt kopen of dat ik naar de makro of hanos moet gaan. ik heb daar pasjes van dus dat is geen probleem. en ik moet het wel weten want ik heb dus geen tijd om het uit te gaan zoeken.

een eigen taart is goud waard

2

Re: spoed: WAT KAN JE BIJ DE SLIGRO KOPEN???!!!

Misschien verschilt het per Sligro, maar in Deventer kan je er fondant , marsepein, vulling oa banketbakkersroom, poedersuiker, marsepeinen vormen, spuitzakkenen mondjes, deegrollers, biscuitdeeg maar geen deco gebeuren als vormpjes, cutters ed.
Succes !

3

Inderdaad bij de makro of sligro heb je wel fondant, mixen e.d. maar geen reliefrollers of uitstekers. Dus de ingredienten kun je daar wel halen maar voor het overige moet je toch even naar de webwinkels of speciale taartenwinkels. Of bij Jamin.

4

De fondant van de Viele komt goed uit de test. Verder handschoenen, chocolade, spuitzakken, bakpapier op rol, uitstekerset rondjes, hittebestendige siliconen pannelikker, amandelmeel (voor macarons), gepasteuriseerd ei in pak (ligt eraan hoeveel je bakt), suikerbakkerspoeder, bloemenfolie (voor om je onderplankjes van de gamma heen).

Bij de makro hebben ze een uitgebreidere bakafdeling met funcakes enzo, bij de sligro niet.

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Annemiek schreef:

bloemenfolie (voor om je onderplankjes van de gamma heen).

Onderplankjes van de Gamma? Vertel ! Hoe wat waar..

6

Niet een vraag over bekleden, ik verhuis je naar algemeen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com