1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (15-03-2012 18:37)

Onderwerp: hallo lente ;)

http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1331832736.JPG

in navolging van mijn winterversie, de weddingchapel nu dan een vrolijke lente versie ;) (op verzoek van Lupe voor in de etalage). was wel weer een uitdaging zo met al die kleurtjes  :lol: met dank aan pinterest waar ik van de week een leuke kleurstelling tegen kwam op een ander koekhuisje ;) pfew.... toen durfde ik er wel aan te beginnen  ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: hallo lente ;)

jeetje ook weer zo:n leuke :thumb:  :thumb:  :thumb:
,toppy weer Bren  ;)  .
grt carla

3 Laatst bewerkt door carol (15-03-2012 18:49)

jeetje ook weer zo:n leuke :thumb:  :thumb:  :thumb:
,toppy weer Bren  ;)  .
grt Carla
eerst niks nu  2x ,SORRY was niet de bedoeling  :grr:

Jaaaaa deze is ook gaaf! Super he!

5 Laatst bewerkt door Patricia0255 (15-03-2012 19:11)

Oh Bren ze zijn weer helemaal geweldig!!!
Super leuk koppeltje en heerlijk lentevol!

geef je deze ook als workshop??

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

6

Weer zo'n plaatje!!! Mag ik vragen of je voor het huisje een uitsteker hebt gebruikt? Zo ja, waar kan ik die kopen???

7

nee ik heb er geen uitsteker voor gebruikt, voor het huisje heb ik zelf een template ontworpen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

helemaal leuk :)

9

Wow, geweldig!

10

Is er voor deze ook een workshop? Over de vorige kon ik niks vinden namelijk :(

11

ow sorry dames, ik had er over heen gelezen. ik heb idd 2 x de weddingchapel nu als workshop gegeven en dat vond ik superleuk om te doen en de deelnemers vonden het ook erg leuk dus idd denk ik aan een vervolg. alleen gaat dat wel een dagworkshop worden. dit omdat er toch voor sommigen meer tijd in gaat zitten dan dat ik gedacht had, en dan kun je toch ook net iets meer op je gemak echt op de details letten... lekker op je gemakje lunchen. het bleek voor sommigen na de lange dag (werken, kids verzorgen of thuis bezig zijn) toch nog best wel erg intensief en vermoeiend. en je moet toch vooral van zo'n workshop ook echt kunnen genieten he ;)

12

O, deze is ook weer heel erg leuk geworden Bren!
Moet mijn setje nog steeds decoren..... :o  :o  :o  maar dit geeft weer inspiratie!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

13

die oogschadum... hebbeuh!

Neen, Brenda, echt weer een toppertje! En de lente-editie is om helemaal vrolijk bij te worden  :Y

Take a walk on the cake side of life

Mooi !  :thumb:

15

Wat lieflijk!!! Ik vond jouw andere versies al heel mooi, maar juist door de vrolijke kleuren vind ik deze eigenlijk veel mooier  :o
Lijkt me heel leuk om te maken.

16

Wat een schatje in die zachte kleurtjes

17 Laatst bewerkt door MamaSan (16-03-2012 21:06)

Hoi Kwebbeltje,

Heb je de roosjes zelf gemaakt of komen ze uit de itty bitty roses mal van FI?

Gr.
Sandra

18 Laatst bewerkt door kwebbeltje (16-03-2012 21:14)

Ik heb ze zelf gemaakt met de itty bitty mold idd ;)

19

kwebbeltje schreef:

ow sorry dames, ik had er over heen gelezen. ik heb idd 2 x de weddingchapel nu als workshop gegeven en dat vond ik superleuk om te doen en de deelnemers vonden het ook erg leuk dus idd denk ik aan een vervolg. alleen gaat dat wel een dagworkshop worden. dit omdat er toch voor sommigen meer tijd in gaat zitten dan dat ik gedacht had, en dan kun je toch ook net iets meer op je gemak echt op de details letten... lekker op je gemakje lunchen. het bleek voor sommigen na de lange dag (werken, kids verzorgen of thuis bezig zijn) toch nog best wel erg intensief en vermoeiend. en je moet toch vooral van zo'n workshop ook echt kunnen genieten he ;)

Top!  :thumb:  En waar kunnen we dat vinden als dat zo ver is?

20

hier op de site bij workshops, via de hyves nieuwsbrief van Brennies CakeHouse, en op facebook ;)

21 Laatst bewerkt door Hertje (17-03-2012 18:29)

Cute! :)  :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!