1

Onderwerp: totaal niet mijn ding...

een tank
voor Twan  die 31 word een tankwagen... het is aardbei cake met chocolade fudge
http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/2012-03-17132606.jpg

http://i23.photobucket.com/albums/b394/conny4u/2012-03-17132554.jpg

Tips zijn welkom...En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: totaal niet mijn ding...

Vind hem leuk geworden. Vraag me af hoe het zou zijn als je de bovenkant van de tank ( dat ding wat in het echt ken draaien) duidelijker had gemaakt dat het een los onderdeel was. Ik merk dat ik niet zo goed ken uitleggen maar toch hoop ik dat je mij gegrijpt.

Verder is hij echt wel gewoon mooi! Mag ik vragen waarom het niet jou ding is?

3

ja hoor weet wat je bedoelt en denk dat dat zeker het geval zou zijn dat het duidelijker zou zijn... neem ik mee als leerpuntje voor volgende keer....

Ik vind 3D taarten wel een uitdaging maar zo'n tank nee niet echt hihi....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

haha Nee ken me iets bij voorstellen. Je eigen creativiteit ken je er niet echt in kwijt.
Ach ik ben er zelf ook nog niet goed in. Maar maak ook niet vaak taarten.
Was de ontvanger er wel blij mee?

5

ik heb een bedrijf dus ik maak dagelijks taarten... ik heb hem hier alleen nog maar gepost op het forum.. hij wordt om 17 uur opgehaald.. dus ben benieuwd hihi.. messtal ben ik wel zeker hoor van mijn werk maar dit is toch weer iets geheel anders ...

6

Ik zag op FB al dat ie bij je in de maak was... ik vind hem erg mooi geworden hoor! Zou het zelf zeker niet beter kunnen en weet zeker dat de klant hem ook mooi vindt!!  :thumb:

7

dank je... ja de klant was helemaal tevreden... degene waar de cake voor was wist van niks dus die was helemaal verrast toen hij hem zag en vondt hem cool.. leuk om een man van 31 dat te horen zeggen hihi