1

Onderwerp: 50 jarig huwelijkstaart voor mijn ouders

Mijn ouders waren gisteren 50 jaar getrouwd en natuurlijk moest en zou IK de taart maken...
Pfff dat heb ik geweten, wat een werk heeft daar in gezeten, helemaal, omdat ik nog nooit een echte workshop heb gevolgd voor de taart òf de bloemen, du gewoon schouders eronder en gaan met die banaan, hahahah. De taart zelf ging redelijk, maar de suikerwerkjes erop, owh wat een ellende... Echt te merken dat ik niet zo geoefend ben, dus bij deze mijn eerste bruidstaart en bloemen...
Alles wat mis zou kunnen gaan, ging natuurlijk mis en alles is wel een keer gelijmd en gerepareerd en uiteindelijk is het verre van netjes te noemen, maargoed het ging om het gebaar en het idee en ze waren en helemaal gelukkig mee...
De dingetjes op de taart, zijn de herinneringetjes aan die speciale dag 50 jaar geleden, de tiara van mijn moeder, de freesia's van de corsage van mijn vader, de roos vind mijn moeder mooi(en ze dacht dat die in haar boeket zaten, hahaha), het tasje wat mijn moeder bij zich had en de orchidee, waaruit haar boeket was samengesteld...
Ik hoop dat ie ondanks alles toch bevalt...Ik wilde hem toch graag delen en feedback/tips ALTIJD welkom... Dankjewel...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WGE7M8KA-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6ZRVBF4-D.jpg

2

Re: 50 jarig huwelijkstaart voor mijn ouders

Wauw, meer weet ik niet te zeggen!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

3

Mooi!!

4

thanks, toch leuk om te horen, uhhh lezen dan... :Y

5

Na je verhaal dacht ik een rampentaart te zien, dat valt 200% mee ....... :thumb:

6

Leuke taart :thumb:
Leuk al die dingen erop :)

7

Moodswing schreef:

Na je verhaal dacht ik een rampentaart te zien, dat valt 200% mee ....... :thumb:

Nou qua werk was het dat wel en ik heb gelukkig alles een beetje weten te lijmen, maar je moet een close up zien om alle gebreken te zien, maargoed voor mezelf was het natuurlijk niet leuk  :nooo , al die breuken en lijmen en alles zat enigszins los en noem maar op....
Het hele plaatje ziet er mooi uit en ik kreeg ook al meerdere complimenten, maargoed het blijft toch wel steken in mijn hoofd die "ongelukjes", maar dat zal iedere taartenbakster hebben.
Ik vraag me ook serieus af hoe iedereen dat toch zo mooi krijgt, die suikerbloemen en boetseersels e.d., het valt niet mee....