Re: Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...
Wauw!!! Een ware winnaar!!!
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...
Wauw!!! Een ware winnaar!!!
Prachtige taart!
Nou ik weet i.i.g wel dat in taarten maken in het algemeen al best veel tijd in gaat zitten...(bij mij dan!) Dus zeker in zo'n mooie taart.
Van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs!
Supermooi! En gefeliciteerd!
Hier ook nog even feliciteren, want dat dit heel wat uurtjes werk kost, dat kun je wel zien! Heel mooi gemaakt.
prachtig
Gefeliciteerd met jullie prijs
Geweldig werk dames!
Normaal hou ik niet zo van Royal Icing taarten, vaak een beetje tuttig zeg maar, maar ik vind deze niet tuttig, maar heeeel romatisch!En ja, je kan zien dat hier heel wat uurtjes in zitten.
Of in om de westrijdtermen te blijven: heel wat liefde!
Dat vind ik nu ook altijd. Ik vind royal icing ook altijd zo tuttig, door dat hartje onderaan wordt het niet weer een beetje van deze tijd. 
en er zijn wel een paar meer hartjes gemaakt als alleen deze, dus ja: heel wat uurtjes en heel veel liefde 
Prachtig!!
En wat een werk.. Hoop echt dat ie heelhuids weer thuis kan komen hoor..
Ik had hem zien staan. Prachtig!!
En wat een werk zeg.. daar moet idd ook erg veel liefde in zitten.
Ik vraag me eigen ook vaak af of "leken"wel in de gaten hebben hoeveel werk en tijd aan zo`n taart zit.
Prachtig, prachtig, prachtig en om het ook zijn Brabants te zeggen:
KEIGAAF!
ontzettend mooi! Dit was ook (na die van anna 
) mijn favoriet! EEn terechte winnaar!
Prachtig, prachtig, prachtig en om het ook zijn Brabants te zeggen:
KEIGAAF!
jot (= Ja, in het Brabantse durpie alhier) 
Tom Poes schreef:Prachtig, prachtig, prachtig en om het ook zijn Brabants te zeggen:
KEIGAAF!
jot (= Ja, in het Brabantse durpie alhier)
Goh in dit durpie ook.... Maar ja das niet zo gek, zo'n 5 km verderop 
Prachtige taart zeg.. en dat prieeltje van RI.. wauw!!
Heel erg mooi en zometeen ga ik hem onverwachts in het echie bekijken!
Oh gezellig! Wij zijn er ook hoor 
WAUW wat een prachtige taart!!
Hij was inderdaad prachtig! Ik ben net terug van de beurs en heb de taarten in het echie bewonderd.
Gefeliciteerd!!! Dat prieeltje is echt prachtig!!!!
Wat een details allemaal. Gefeliciteerd! Bijzondere taart die toch niet zo oud lijk. Top 
Zo weer lekker thuis mét taart. Al die tijd heeft ie bij Lieselotte gestaan, dus ik wilde hem nu wel eens in het eggie laten zien thuis.
Jammer dat mensen er toch niet af kunnen blijven. Ik hoop dat ze een erg rood hoofd kregen, toen er stukjes van de mooie bridges van Lieselotte afbraken en van mijn hartje
Ach ja, nu heb ik in ieder geval niet voor niets een extra hart gemaakt
Kan ik die er nu nog gelukkig opzetten. Hopelijk breek ik hem niet, zoals ons tweede prieeltje ....
Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik ben nu lekker in een boek aan het kijken uit de mand, de we hebben gekregen. We hebben eerlijk alles gedeeld (zonder ruzie te maken
)
Gefeliciteerd dames hij is prachtig.
Jeetje.... wat een geweldig mooie taart!
Gefeliciteerd hoor ladies!
Echt een kunstwerk!
Ik heb de taart ook mogen bewonderen. Jammer dat er iets stuk gegaan is. Gelukkig hebben jullie al foto’s gemakt.
Gefeliciteerd met de 1e plaats!
Zo weer lekker thuis mét taart. Al die tijd heeft ie bij Lieselotte gestaan, dus ik wilde hem nu wel eens in het eggie laten zien thuis.
Jammer dat mensen er toch niet af kunnen blijven. Ik hoop dat ze een erg rood hoofd kregen, toen er stukjes van de mooie bridges van Lieselotte afbraken en van mijn hartje![]()
![]()
![]()
Ach ja, nu heb ik in ieder geval niet voor niets een extra hart gemaaktKan ik die er nu nog gelukkig opzetten. Hopelijk breek ik hem niet, zoals ons tweede prieeltje ....
Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik ben nu lekker in een boek aan het kijken uit de mand, de we hebben gekregen. We hebben eerlijk alles gedeeld (zonder ruzie te maken
)
echt zonde dat mensen toch even moeten voelen 
Hij is geweldig Lieselotte en Carina!!!! Wat een werk, petje af!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaartenwedstijd MjamTaart! Wij deden ook mee...