1

Onderwerp: Oké, madame staat een klein beetje scheef....

heeft hier en daar een deukje en niet ieder bloemblaadje (lees; bijna geen een  :nooo ) wilde even goed lukken maar dat gaan we allemaal door de vingers zien(toch??? :D ). Ik ben blij dat ik nu EIN-DU-LUK weet hoe die Colette in elkaar steekt. Rest mij nu te oefenen, héél veel te oefenen. Want die bloemen, :mad:  :grr:  :s  :(

Suuz: THANKS!!!!

https://lh5.googleusercontent.com/-nzhM5rDMgQg/T2OX5tH7qeI/AAAAAAAAVnE/OdsM0vpI6nM/s512/IMG_0217.JPG

https://lh3.googleusercontent.com/-NBYsmkYNi3I/T2OXasWNwqI/AAAAAAAAVmU/NyFk1VwIgOM/s720/IMG_0240.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-BrSwXx5OfVg/T2OZy8rK77I/AAAAAAAAVnM/0k2Z-JrjS8c/s512/IMG_0226.JPG

2

Re: Oké, madame staat een klein beetje scheef....

Wow...ik vind hem heel mooi  :Y
Mooie kleuren ook, zo zacht bij elkaar  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

3

Ze is prachtig , heb je een workshop gedaan ?

Taart groetjes Ellen

4

Ja, vorige week zondag is Suuz hier een dagje geweest.
Toen was ie echter nog lang niet af, stonden alleen de bollen op elkaar gestapeld. De rest dus de afgelopen dagen gedaan.

5

Prachtig, echt waar.

Tieneke

6

:thumb:  :thumb:  :thumb: wat heb je er ontzettend mooie bloemen bij gemaakt zeg, super :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

MOOI!!!!!!!!!!!!! ik zie dat je de swirls toch goud hebt gemaakt, maakt het wel af hoor! Ik heb toevallig vanavond bloemen en roosjes zitten fröbelen, over 2 weken pas de afwerking, tot die tijd staat Colette in de vriezer ;)

8

Oh je hebt hem prachtig af gemaakt  :thumb:  Ik ga dit weekend de finishing toucjes aanbrengen  :Y

9

De swirls waren wit een beetje te wit maar goud een beetje te goud(snap je het nog  :lol: )
Dus met rood/roze er weer een beetje overheen gegaan, nu zijn ze dus een soort gevlamd.

Die bloemen...
Wat een f*ckklussie zeg.
Dan waren ze weer te dun, dan weer te dik of te droog om te frillen.

Te droog mochten ze als geplakte bloem niet worden want ze moesten een beetje gevormd worden om een beetje in elkaar over te gaan.
Dat was dus ook een dingetje. Die tussenweg kon ik maar niet vinden dus of de blaadjes braken dwars door midden of ze vielen slap naar beneden.
Toch moest madame vandaag af!! Morgen start PME3 dus andere prioriteiten.  :+

10

Annekehil schreef:

Oh je hebt hem prachtig af gemaakt  :thumb:  Ik ga dit weekend de finishing toucjes aanbrengen  :Y

Dan krijg je een gebloemd appeltje  ;)

11

wat een mooierd!! je bloemen zijn supe hoor!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!