1

Onderwerp: bevroren taart wanneer decoreren?

hallo,

Ik heb vanochtend om 6 uur een taart uit de diepvries gehaald die al bekleed en gedeeltelijk gedecoreerd is.
Wanneer zou ik verder kunnen gaan met decoreren? Een onderdeel van de decoratie is een frosty sheet. Zou ik die er vanavond al op kunnen plakken of is dat nog te vroeg? En de rest van de decoraties. Alles is van fondant.
bedankt voor het meedenken.

2

Re: bevroren taart wanneer decoreren?

Morgenochtend om zes uur. En voor de zekerheid zou ik een plan b maken, want of dat goed gaat met een frosty?? Ik betwijfel het!

Jacqueline

3

:shh: die frosty zit er nu nog niet op volgens mij :think: dat kan toch wel, morgen?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

de frosty zit er iid nog niet op. De taart is voor morgen middag dus heb dan nog wel tijd! had het graag vanavond gedaan, maar als dat niet kan dan maar morgen vroeg.

5

tsja, ik denk eigenlijk dat het vanavond al wel kan :think:

gewoon kijken oftie al klaar is met zweten lijkt mij

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

en hoekan ik dat zien dan?

7

Als het vocht op de buitenkant is opgedroogd, er zitten dan geen minidruppels meer op.

Tieneke

Na hoeveel tijd kan ik hem uit de zak halen en buiten de koelkast zetten? De meeste zeggen 24 uur van te voren waarvan de laatste 2 uit de koelkast. kan het ook eerder?

9

Lijkt mij wel hoor. Denk wel om de houdbaarheid van je vulling buiten de koeling...

10

de vulling is botercreme in 2 smaken dus dat is gelukkig geen probleem.

Heb vanochtend heel vroeg de taart uit de koelkast gehaalt en hij was mooi droog. Heb hem gelukkig op tijd af kunnen krijgen. hij was net klaar toen ze hem kwamen halen.
Ze vonden hem super!
iedereen bedankt voor het meedenken.