1

Onderwerp: na uuuuuren meelezen...

.. en inspiratie opdoen bij jullie prachtige foto's en kunstwerkjes; stel ik me toch maar even voor!

Ik ben Anouk, 21 en trotse alleenstaande mama van 8 maanden jonge Tygo.
Al heel lang ben ik gek op allerlei frutseltjes bakken en maken, het begon al in de keuken van het ouderlijk huis. Samen met mijn broertje koekjes bakken en glazuurtjes maken voor papa en mama.
Ik kwam terecht in een bakkerswinkel voor mijn werk. Na een aantal maanden in de winkel gestaan te hebben eindigde ik in de bakkerij. Ik stond bij de patisserie, croissanterie, stuksgoed noem het maar op. Bij de patisserie werd mijn interresse gewekt voor allerlei baksels. Uiteindelijk thuis eens hard aan de slag gegaan en voor ik het wist (vandaar mn nickname!) was ik verslaafd aan de cupcake versiersels. Alles leuk en aardig, maar ik ben natuurlijk maar in mijn eentje. Dus alle cupcakes moeten zelf opgegeten worden. Ma klaagt al over haar lijn, Tygo eet het nog niet natuurlijk. Op de een of andere manier staan er 'ineens' wat vaker vrienden op de stoep voor koffie en cake(jes).... Aan taarten begin ik niet hier in huis, dat komt helemaal niet op en dat is te zonde om weg te gooien. Wel vind ik het super om lekker te versieren op mijn dummy's.

Inmiddels heb ik van sinterklaas en voor mijn verjaardag zo ontzettend veel spulletjes gehad dat er een apart kastje is aangeschaft voor alle versierseltjes, aroma's, wrappers, doosjes etc. Inmiddels zijn er al drie mensen die mij gevraagd hebben hun verjaardags taart te maken, super tof!

Vanzelf verschijnen er hier wat foto's van mijn bakseltjes, hoewel ze nog lang niet zo mooi zijn als een aantal die ik hier al voorbij heb zien komen :) Tips en truukjes zijn hier dus altijd zeer welkom!

Re: na uuuuuren meelezen...

Hallo Anouk, welkom op dit gezellige forum!

Ik ben benieuwd naar je baksels!

Re: na uuuuuren meelezen...

Welkom en heel veel plezier hier op het forum, er is zoveel te leren/lezen dus pas op, het werkt echt verslavend.

Groetjes van Cora