1

Onderwerp: mijn 2e en tevens allerlaatste Disney prinses in 3D.....

Pffffff.......de eerste Disney prinses Jasmine in 3D (zie topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=188510) was moeilijk maar met de hulp van Wendy (waar de workshop was), toch wel tevreden met het resultaat.
Om het geleerde nogmaals te oefenen dacht ik; ik ga alle Disney prinsessen maken en ik begon vol goede moed aan Belle.
Nou had ik de lat ook wat te hoog gelegd, het is een lastig plaatje omdat ze je niet recht aankijkt.
De neus was echt een ramp, op het laats was ik tot moord in staat en heb ik zojuist besloten dat ik braaf geoefend heb, maar nu wel klaar ben met de Disney dames!  :s
Hier komt ze
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFJIG7U7-D.jpg
En zo als ze zou moeten zijn:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4G6VCUTX-D.jpg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

Re: mijn 2e en tevens allerlaatste Disney prinses in 3D.....

Ik vind dat je het super heb gedaan ik doe het je niet na! Ik print wel!(hahhaha)

Groetjes P@trici@

3

Ik vind ze  :thumb:  :thumb: !

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

ssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5

nou,ik doe het je niet na hoor!
Prachtig gedaan toch :thumb:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

super mooi ik doe het je niet na  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

7

Ik vond je Jasmine ook al zo mooi, maar Belle is helemaal prachtig.  :)
Jammer dat je stopt, want ik ben best benieuwd hoe mijn dochters favouriet Doornroosje eruit zou zien.  :D

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

8

ik vind haar mooi  :Y  maar....ze heeft wel een onwijze tandpastasmile ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het zeg :o
En ik zou het je ook niet nadoen hoor :nooo  want ze is echt wel prachtig

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

9

Niet stoppen! Ik vind ze allebei prachtig!

Gr.
Sandra

10

Peca schreef:

Ik vond je Jasmine ook al zo mooi, maar Belle is helemaal prachtig.  :)
Jammer dat je stopt, want ik ben best benieuwd hoe mijn dochters favouriet Doornroosje eruit zou zien.  :D

Hahahaha wie weet als ik volgende week niks te frobelen heb!(kan op deze pc de puntjes voor de o niet vinden)
Jammer dat je te ver weg woont, anders kon je haar ophalen voor je dochter. Ik heb nl ook geen idee wat ik met de Disney dames moet doen  :lol:

11 Laatst bewerkt door Sandra-lala (17-03-2012 09:05)

Allemaal bedankt voor de leuke reacties trouwens!

marijetje schreef:

ik vind haar mooi  :Y  maar....ze heeft wel een onwijze tandpastasmile ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het zeg :o
En ik zou het je ook niet nadoen hoor :nooo  want ze is echt wel prachtig

Ze heeft idd een enorme smile. Ook haar mond heb ik een paar keer opnieuw gedaan. Ik vind het echt lastig om goed te krijgen maar daar is het oefenen voor zullen we maar denken. De ogen vond ik in elk geval beter dan bij de vorige.
Wie weet toch maar voor de 3e prinses om een liever mondje te proberen.
O, en nee hoor, neem het je niet kwalijk.

ik vind haar weer super! :thumb:

misschien dat je de neus iets te recht hebt gelaten, dat daar meer een bochtje in moet?
maar het stoort me absoluut niet hoor, en mijn tip is misschien wel waardeloos want ik kan helemaal niet puzzelen :+

ennuh... als je echt helemaal niet weet wat je met de dames aanmoet, ik ken toevallig 2 kleine dametjes die hier heel blij van zouden worden O-)

I never met a calorie I didn't like....

13

Nou, dat mag je best nog een keer doen hoor! Toch een hartstikke goed-gelukte Belle?! Ben benieuwd hoe je haar op de taart ziet. En je moet weten, die 'foutjes' die jij blijft zien, die ziet de ontvanger echt niet!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

14

taartenprinsesje schreef:

ik vind haar weer super! :thumb:

misschien dat je de neus iets te recht hebt gelaten, dat daar meer een bochtje in moet?
maar het stoort me absoluut niet hoor, en mijn tip is misschien wel waardeloos want ik kan helemaal niet puzzelen :+

ennuh... als je echt helemaal niet weet wat je met de dames aanmoet, ik ken toevallig 2 kleine dametjes die hier heel blij van zouden worden O-)

Je mag de dames gerust komen ophalen hoor.

@ Annemiek: Dank je voor het compliment. Ze komen niet op een taart. Het was gewoon wat oefenen dus er is geen ontvanger. Maar ik weet dat die het idd heel anders zien dan ik zelf.

15

zeker mooi

16

Prachtig!!! Die ogen zijn schitterend mooi! Jammer als je niet door zou gaan  :(

Groetjes San