Onderwerp: te weinig biscuitmix, wat nu?
ik kom 45 gram biscuitmix te kort om een taart mee te bakken... iemand een alternatief waarmee ik het zou kunnen aanvullen of kan ik maar beter proberen om ergens nog biscuitmix te scoren?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » te weinig biscuitmix, wat nu?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik kom 45 gram biscuitmix te kort om een taart mee te bakken... iemand een alternatief waarmee ik het zou kunnen aanvullen of kan ik maar beter proberen om ergens nog biscuitmix te scoren?
Gewone biscuit maken? Van eieren, bloem, maïzena en suiker? (recept zie hiernaast)?
@sam ja heb ik ook nagedacht om te doen, maar dat heb ik pas een keer gedaan, ooit eens toen ik net begon met taart maken... zal ik het maar wagen? In het ergste geval moet ik morgen alsnog biscuitmix halen bij pipoos ofzo... want heb hier niks in de buurt, maarja taart wordt morgenavond opgehaald, maar dat moet wel lukken *hoop ik*
We zullen meeduimen!
En niet vergeten dat je bij een gewone biscuit je eieren en suiker zeker 10 minuten moet mixen om het heel luchtig te krijgen. En nadien de bloem er heel voorzichtig doorspatelen en onmiddellijk de vorm in en bakken.
Veel succes!
ik zou ook idd bij de recepten de biscuit maken. ik gebruik nu de mix uit gemak, maar die was ook zeker oké. Alleen meer werk, maar dan heb je het maar gehad he.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » te weinig biscuitmix, wat nu?