26

Re: welkom op mijn bruiloft en de taart die niet op tv komt

wil je er nou mee zeggen dat je hem als nog hebt geschonken? alleen voor je naam achteraf?

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

27

Geweldige taart!!  :thumb:

Voor hun programma een gemis, dat ie niet op tv komt.
Ik keek er toch al niet naar, vind het geen leuk programma. Als je als koppel al geen overeenstemming en compromissen kunt sluiten voor de bruiloft, hoe moet het dan met de rest van het huwelijk. Maar goed dat is mijn mening.

Jouw taart is er niet minder geweldig om en ik hoop dat er toch door mond op mond reclame opdrachten uit voort komen.

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

28

Wat jammer dat de taart niet op tv komt maar hij is echt prachtig !!!

29 Laatst bewerkt door inge h (11-03-2012 17:23)

ziet er wel heel gaaf uit, goed gedaan hoor
en voor een volgende keer gewoon een rekening ;) ;)

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

30

Wat  jammer want het is een plaatje van een taart en je rozen zijn ook  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

31

Wat zonde, kan me heel goed voorstellen dat dit een verschrikkelijke teleurstelling is.

mrij schreef:

wil je er nou mee zeggen dat je hem als nog hebt geschonken? alleen voor je naam achteraf?

jeetje zeg ik zeg al niets meer...............rot dag gehad ofzo?? :x

geld maakt niet gelukkig, maar ik ben niet teberoerd om het nog een kans te geven

33

Wat een prachtige taart! Raar dat hij niet in beeld mag komen zeg, de taart is het zeker waard!

34

Daantje520 schreef:

Wat een prachtige taart! Raar dat hij niet in beeld mag komen zeg, de taart is het zeker waard!

Helemaal mee eens! Gemiste kans....van hun!

35

Fantasietaart schreef:
mrij schreef:

goh je kan de dingen ook heel verkeerd lezen  :) . ik bedoel dat ik het wel erg weinig vond voor zo'n mooie taart die niet op tv enz is geweest meer niet, en nee helemaal geen rot dag gehad  :lol:

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

36

Hij is prachtig

Heel mooie gadaan, schitterende rozen!

38

PRACHTIGE taart! Wat jammer voor hun dat zij zo een  geweldige taart niet mochten eten.  ;)

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

39 Laatst bewerkt door Fantasietaart (18-03-2012 18:39)

mrij schreef:
Fantasietaart schreef:
mrij schreef:

goh je kan de dingen ook heel verkeerd lezen  :) . ik bedoel dat ik het wel erg weinig vond voor zo'n mooie taart die niet op tv enz is geweest meer niet, en nee helemaal geen rot dag gehad  :lol:

ja ik ook :Y  :grr:
maar goed ik heb er weer van geleerd en ze zeiden ook dat hij dan in de buurt bezorgd moest worden

de ene lokatie was in groet(is te doen)
de andere in amsterdam( is wat ver voor gratis taart)
dus mensen als jullie benaderd worden spreek het goed door niets is wat het lijkt

hmm komt ook niet vandaag op tv, misschien volgende week dan
ik heb al wel veel mensen in de winkel gehad die op de bruiloft zijn geweest, en die vonden hem heerlijk en ohja ook mooi  :lol:

fijne dag allemaal :D

geld maakt niet gelukkig, maar ik ben niet teberoerd om het nog een kans te geven

40

Zonde, maar wel een schitterend exemplaar!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

41

Inderdaad heel mooi.
Wat een werk ook zeg, snap dat je behoorlijk zit te balen. vervelend voor je!
Maar uh.. O-)  O-) wil ik ook nog wel héél graag weten hoe je aan zulke mooie natuurechte rozen komt. Prachtig gemaakt.  Welke mold/ veiner/ uitstekers gebruik je?

de link van de steeker staat ergens tussen de berichten

43

Op de locatie mag geen cake gegeten worden..??? Wazig...

Maar prachtige taart.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

44

Er mooie taart, jammer dat hij niet in beeld komt!

het mooie is dat ik een bruidspaar in de winkel had die bij het uit zoeken deze taart zagen en riepen he mijn vriendin dr zus heeft(kennis?) die gemaakt , kijk(foto op de mobiel werd getoont) ze vroeg of dit niet iets voor ons was!

wij"pardon?"

hahahha beetje met mijn werk pronken hahahah.

maar snel verteld dat ik die taart had gemaakt, oh dan moet ik haar daar ff op aanspreken :S zeiden ze. :s
tja zo is het maar net, wel weer een compliment zeg ik maar, ze vinden hem wel heel mooi hahhaha

:+

Nou, ze kunnen hem toch op z'n minst even voorbij laten komen! Hij is echt heel mooi  :thumb:

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/