1

Onderwerp: De luipaard print scheurt HELP AUB ?

Hallo

Ik heb een luipaard/panter print gemaakt , maar hij scheurt elke keer  :s  Ik krijg hem niet goed aan elkaar geplakt....

Heeft iemand een tip hiervoor ? Ik ben nog maar een beginner  :o En ik moet nog goed oefenen want me dochter is 31 Maart jarig.

Op de foto rechts bovenin zie je dat hij scheurt precies op de bruine kleur.

http://i39.tinypic.com/1fbpc6.jpg

Alvast bedankt.

2

Re: De luipaard print scheurt HELP AUB ?

er is een how to van op het forum. Zelf ook gebruikt, ging prima. Je zou de print ook kunnen verfen.........

Suc6 !

Groetjes Margo

3

Hallo

Ik heb het idd zoals op de how to , gedaan.
Alleen in hoeverre moet je de donkerste  kleur ( in mijn geval bruin ) mee rollen?

Moet hij echt er tussen gerold worden of alleen op gelegd en dan mee (in)rollen?
En dan weer je matje maken en daarna inrollen en snijden...

De zwart en wit krijg ik wel mooi vast aan elkaar , tis alleen de bruine kleur die ik er niet mooi tussen krijg.

Doe ik misschien tóch iets fout ?

Groetjes Sannie

4

Als je het insmeert met crisco ( of hard frituurvet) zie je er bijna niets meer van  ;)

Taart groetjes Ellen

5

Dankjewel voor de Tip!
Bij de volgende keer zal ik dat zeker uitproberen.
En de crisco ... smeer ik dat dan , zoals bij de cupcake nu , er bovenop of smeer ik , voordat ik plakjes ga snijden ( dus eigenlijk binnenin het rolletje ) ?

Groetjes Sannie

6

MiniSannie schreef:

Dankjewel voor de Tip!
Bij de volgende keer zal ik dat zeker uitproberen.
En de crisco ... smeer ik dat dan , zoals bij de cupcake nu , er bovenop of smeer ik , voordat ik plakjes ga snijden ( dus eigenlijk binnenin het rolletje ) ?

Groetjes Sannie

Bij het eindproduct , dus om oneffenheden te verbergen  ;)

Taart groetjes Ellen