1

Onderwerp: met deze [wedstrijd] bruidstaart...

werd ik laatste!!! niet te geloven :S
Ik was er nog wel zo trots op

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/417600_340870065965452_100001273858180_1045002_1463941892_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/428080_340869972632128_100001273858180_1045001_1524557791_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/421005_340869909298801_100001273858180_1045000_860995772_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419940_340869839298808_100001273858180_1044999_469805954_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/419034_340869752632150_100001273858180_1044997_1515621312_n.jpg

2

Re: met deze [wedstrijd] bruidstaart...

Ik ben dan wel heel benieuwd naar die andere taarten  ;)

Want dit is een toppertje  :thumb:

3

Ik snap er ook niets van, want ik vind hem schitterend! En ik zag in elk geval wel heeeeeel veel mensen jouw visitekaartje meenemen, dus die waren het met mij eens ;)

4

oh spijtig want hij is echt mooi, EN origineel!

Maak elke taart alsof het je laatste is!

5

Nu snap ik je reactie Naomi! Balen man en vooral als je zo trots bent op wat je hebt gemaakt.Ik vind de kleuren van je bloemen erg mooi. :Y Zoveel kleurtjes om te zien en dat is anders dan normaal.  :Y
Ik had zelf denk ik niet de de mozaiektaart een kleur gegeven. Nu vind ik het jammer dat je niet naar de details van je bloemen kijkt.
Niet opgeven en misschien een ander keer wel een mooie prijs.  :thumb:

Be in love with what you have

6

Ik doe je het niet na, erg mooi en inderdaad eindelijk eens mooie bloemen. In mijn ogen dan he? Ik vind deze kleuren mooier dan die vale kleuren die bloemen in zo'n stukje vaak hebben.
Het is dan wel dat het meer opvalt ( net als echte bloemen), daarom zou ik alle taarten wit hebben gehouden of de zachtste tint van 1 van je bloemen. Ik ben zelf ook niet gecharmeerd van het glas zo 'los' op de taart.
Maar nogmaals ik doe je het niet na, erg mooi. Je kunt er zeker trots op zijn.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

7

Hij is hardstikke mooi, die andere taarten moeten dan wel van een uitzonderlijk hoog niveau zijn. Maar laatste, ik kan me dat gewoon niet voorstellen.

Ja, heeeeeeeeeeel logisch dat je laatste bent geworden :s  :s  :s  Ik vind hem prachtig, wat een werk zal dat zijn geweest al die bloemen!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

9 Laatst bewerkt door lilo (16-03-2012 10:09)

Jammer dat je laatste was, maar laat je eigen trotse gevoel niet helemaal varen hoor! Ik vermoed dat de jury de bloemen niet zo natuurlijk vond, door de felle kleuren. Weet wel dat ze onder de indruk waren van je mozaiektechniek, superleuk dat je wat nieuws geprobeerd hebt, toch?!  :thumb:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

Ik vind het ook een hele mooie taart, maar misschien niet helemaal in de categorie bruidstaart.

Je bloemen zijn erg levensecht! een top taart!

Proost!

11

:o Hij is prachtig, maar er moet toch ook altijd iemand laatste zijn.
Dat is toch niets om je voor te schamen  :o

Je kunt hartstikke trots zijn. Ik durf niet mee te doen aan een wedstrijd, jij hebt wel het lef  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

12

Dat meen je niet! Hij is hartstikke mooi!
Complimenten hoor en volgende keer beter!

13

Dat is even zuur!!! :|  Maar ik vind em toch prachtig hoor!!! :thumb:  Zo knap vind ik dat als je van die schitterende bloemen kan maken. Ik doe het je niet na. Wees trots op jezelf!!! :thumb:

14

Echt? Ik vind m geweldig!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

:nooo  ik vind het juist wel mooi dat de bloemen niet echt lijken die tijd is wat mij betreft echt geweest!

Groetjes Martine www.tinustaart.com

16 Laatst bewerkt door anne-taarten (16-03-2012 10:51)

Volgens mij hebben we gewoon alleen maar toppers meegedaan!!

Ik denk wel dat je net van deze taart moet houden....door de vele kleuren....

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

17

Pff... Najaaaa zeg!

Ik snap hier werkelijk niks van.
De kleuren doen me juist aan een tropische strand-bruiloft denken.
Ik zou ook heeeeel graag de andere taarten willen zien, want laatste...?
Kan het gewoon niet geloven joh!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

Ik vind hem PRACHTIG, wat een werk zeg al die bloemen!!!

Respect hoor, ik kan niet eens een fatsoenlijk rolroosje maken :lol:

Ben nu toch ook wel heel benieuwd naar de andere taarten :think:

19

Hij is werkelijk prachtig! Ongelofelijk dat je hiermee laatste werd!

Jacqueline

20

Ik vind hem schitterend!! Erg origineel ook!

Veni Vidi Velpon: ik kwam, zag en bleef plakken :)

21

Ik vind dat je nog steeds super trots mag zijn! Wat een prachtige taart.

22

Ik vond deze ook erg mooi. Ik had foto`s gemaakt van alle taarten met de nummers, dan kon ik thuis goed zien wat de uitslag was. Toen ik zag dat die van jou laatste was kon ik dat niet geloven.
Mischien is het omdat het thema niet goed naar voren komt  :think: Achja soms denk ik dat de jury ook vaak naar eigen smaak kijkt. Hij is mooi en heel vrolijk, voor een echte "summer wedding" zeg maar.

23

Er waren een hoop mooie taarten, ik had ook niet verwacht in de top 3 te komen.. maar 16e... daar heb ik even flink door moeten slikken :S

24

Ik heb een klein vermoeden wie er in de jury zat en wie er niet zo gecharmeerd was van de 'onechte' bloemenkleuren ;) ...
Ik vind het een hele bijzondere mooie taart! Anders dan anders, dat wel en misschien niet zo heel erg bruidstaartachtig, maar die heb je natuurlijk wel in talloze varianten, dus waarom zou dit niet een bruidstaart zijn?
Ben benieuwd naar meer wedstrijdtaarten :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

25

als dat zo is vind ik het behoorlijke **** dat de persoonlijke voorkeuren van een jury zo sterk meewegen...maar goed.. ik vind em nog steeds prachtig ;) JUIST door de felle kleuren :)