Onderwerp: Glutenvrije versie van Red Velvet Cake?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand van jullie misschien al eens een glutenvrije versie van de Red Velvet hebben gebakken? Bestaat dat of is dat onmogelijk..?

Groetjes

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

Re: Glutenvrije versie van Red Velvet Cake?

ik heb hem gemaakt.heb de alles gewoon gv gedaan en ging goed. nog niet helemaal tevreden qua smaak. maar het is te doen!

voor de glutenvrije taarten!

3

Hallo,

Ik ben nieuw op deze site en nu vraag ik me af hoe je een vraag kunt stellen!? ik kan wel antwoorden, maar hoe stel ik zelf een vraag.

Mijn taartjes (blanda 12 cm) komen namelijk helemaal niet omhoog. en wil nu graag weten hoe dan zou kunnen komen.

Groetjes Martine

4

Blanda 12 komt niet omhoog!?? HELP!!!!

Ik heb nu 3x een blanda 12cm IKEA gebakken. Oven op 180 graden Mix 50 gr 1 ei en 5ml water 10 minuten gemixt in keukenmachine. Dan de oven in. Maar het is misschien maar 1cm omhoog gekomen. De taartjes zijn wel gaar maar ze blijven laag hoe kan dit.....? :/  :o

Ok bedankt voor je snelle reactie:) Wat voor bloem gebruik je dan?
(ik heb nog nooit glutenvrij gebakken..) Is dat rijstmeel zoals voor glutenvrije biscuit?

Om vragen te stellen: teruggaan naar het forum 'Bakken en vullen' en dan kan je rechtsbovenaan klikken op 'nieuw onderwerp'.
Succes!

@yvonne, rijstmeel kan. ik vind zelf valpi in combi met amandelmeel het lekkerst. valpi is te halen bij de betere reformzaken

voor de glutenvrije taarten!

Ok, bedankt :) Ik onthoud je tip!