1

Onderwerp: inspired by.....

....ach dat hoef ik natuurlijk helemaal niet te vertellen want dat zien jullie meteen!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUSMW6DS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PKZ4Z7K8-D.jpg
Brenda bedankt!

2

Re: inspired by.....

Wow... mooi zeg!

3

Wow... mooi zeg!

4

heeel mooi!

5

heel erg mooi!! :thumb:

Groetjes Emysa

6

Heel mooi,mag ik vragen welke mold je gebruikt voor de zijkant

7

Ja, onmiskenbaar een Kwebbeltje. Mooi gedaan!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

@hp wat bedoel je precies het sierrandje met die puntjes of de hartjes?

9

Ja allebei,waar kan je die kopen en hoe krijg je die kleur zo,doe je dat met dust.
Ben nog niet zo lang bezig maar vindt dit zo mooi,wil graag weten hoe je dat doet.

10

Het hartje komt uit de blauwe wilton mold (zit meteen ook een parelrandje bij, is ook altijd handig) en het sierrandje is gemaakt met de FMM texture lace set no 1. Allebei zijn te koop in de webshop. De kleur heb ik half gedust half geverfd.
En uh overigens ik ben ook nog niet zo lang bezig hoor (iets meer dan een half jaar) maar met veel vragen, kijken en lezen kom je een heel eind. Dus dat zit bij jou vast wel goed  :)

11

Leuk hoor :)

12

Wow.... erg gaaf!!!!!!

13

Super dank je wel ga ik zeker een keer proberen

14

super mooi gedaan

15

@hp wel een foto van het resultaat plaatsen hoor!

16

Onmiskenbaar idd  :Y
Super hoor!
Mooie kleuren ook.

Groetjes!

17

Ik ben benieuwd hoe je de taart zo hoog krijgt? Of is het een dummie?

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

18

Zo hoog... nou da's toch niet zo moeilijk. Je bakt een taart van 7,5 cm en dan hoeft er nog maar een laagje van 2,5 cm bij gebakken te worden om op 10 cm uit te komen. Of je koopt een bakvorm van 10 cm hoog en bakt daar een biscuit in......
Toevallig is dit dus wel een dummie want een biscuit wekenlang op de keukentafel lijkt me persoonlijk geen succes maar een taart van 10 cm hoogte valt ook prima te bakken.

19

Ziet er mooi uit.

20

Super mooi zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

21

Prachtig!

Taart!!

22

Hoi

Ik heb de texture lace set gekocht,gelijk geprobeerd hoe krijg je dat er zo scherp uit bij mij wordt het niet afgesneden krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar.
Van alles al geprobeerd fondant ,marsepein met crisco ingesmeerd.
Hoop dat je wat tips hebt dan kan ik hem gaan gebruiken.

23

Er zitten 3 structuur dingen in die kan je in je fondant drukken en met de vierde kan je het uitsteken. Dus die zonder structuurtje is de uitsteker. (belachelijk uitgelegd, ik hoop dat je het snapt)

24

He he nou snap ik het ,zo staat het niet in de gebruiksaanwijzing hartstikke bedankt voor je snelle uitleg

25

Niks te danken. :)