Onderwerp: Hij mag weer alles zien van de dokter!
Mijn schoonvader heeft 1,5 jaar geleden een operatie gehad voor staar aan zijn ogen. Helaas kreeg hij daarna een bacterie in zijn beide ogen, waardoor hij alles superwazig zag en met één oog gewoon heel weinig. Zijn ogen zijn erg beschadigd... een ramp voor die man, want hij had ook net zijn vrouw verloren en moest nu alles zelf doen of steeds naar ons komen (gelukkig wel hetzelfde dorp!). Hij rijdt op de shovel voor zijn werk, maar onlangs waren er een paar collega's die mijn schoonvader dwars wilden zitten en klaagden bij de baas dat ze dachten dat hij niet goed genoeg zag en hij werd op non-actief gezet!!! De zoveelste domper in 2 jaar tijd, ik had zo'n medelijden met die man! Vorige week kwam hij dan een taart bestellen, omdat de artsen en arbo-arts tijdens controle van zijn ogen tot de conclusie waren gekomen dat zijn zicht goed genoeg was om toch op de shovel te rijden!! Wat is ie blij! Morgen mag ie dan weer aan het werk, met lenzen en aangepaste bril, die die samen moet dragen... vandaar de mol (mijn eerste 3D gesneden) met bril en de tekst "We zien 't wel!"... lang verhaal... komt ie!

Bedankt voor het lezen/kijken!

weer een beetje normaal gaan doen