1

Onderwerp: Ik mag 100 cup cakes maken voor een bruiloft!!

Hallo iedereen iemand tips voor het maken van 100 cup cakes met bloemen erop voor begin mei, zal ik ze alvast voor gaan maken en dan invriezen en de dag ervoor uitzetten of heeft iemand anders een goeie tip of idee!!

Groetjes Patricia

2

Re: Ik mag 100 cup cakes maken voor een bruiloft!!

Allereerst welkom op dit gezellige forum  :)

Ik heb zelf geen ervaring met het maken van zoveel cc, dus geen tips. Wel ga ik je topic even melden zodat je verplaatst wordt naar de juiste rubriek. Daar ga je vast wél goede tips krijgen  ;)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Hi Patricia,

je staat niet in de juiste rubriek, ik heb je even gemeld, je wordt verplaatst...

ik zou de bovenkantjes en bloemen zeker vooruit maken, maar niet nu al... bakken zou ik kort van te voren doen, ik vind cupcakes vers toch echt het allerlekkerst. En als je dan de bovenkantjes in de week ervoor al hebt kunnen maken, kun je het een dag van tevoren bakken en samenvoegen.

Succes!

Vandaag is mijn lievelingsdag!
www.label6.nl

4

Hoi en welkom op het forum!

Hoe je berichtje hier terechtkomt is mij een compleet raadsel  :lol: maar ik zal het zo melden en dan wordt hij naar de juiste rubriek verplaatst.

in de sticky's kun je lezen waar wat thuis hoort en dit isde rubriek om bruidstaarten te showen.

Liefs, Zanoni

5

Wellicht kun je de bloemen al vooraf maken en bewaren op een afgesloten/stofvrije plek.
En de cupcakes in de vriezer?

Je kunt de cupcakes ook met deco en al invriezen alleen moet je ze dan wel heel voorzichtig ontdooien zodat je fondant/marsepein niet kliederig wordt.

Ik vind het persoonlijk mooier blijven als je het niet invriest....

En verse cupcakes zijn natuurlijk het lekkerst maar ik kan me voorstellen dat je ze niet alle 100 vers kunt aanleveren, dat zou ik ook niet redden  ;)

6

Nou, je bent in ieder geval vaak genoeg gemeld  :lol:

7

Thanks voor alle meldingen  :+

De rubriek bruids- en stapeltaarten is inderdaad niet voor vragen, maar voor het showen van wat je hebt gemaakt.

Aangezien je vraag meer over het plannen gaat: [MOVE] -> taartdecoratie algemeen