1

Onderwerp: Nieuw hier

Hallo ik ben een moeder van een tweeling en ze worden met twee maanden 1 jaar en dat geeft mij aanleiding tot het beginnen met taarten maken.
Heb nog geen ervaring en hoop hier dan ook veel ervaringen op te kunnen doen.

2

Re: Nieuw hier

Hallo Twin mama, welkom, dan zit je hier wel goed hoor.
Inspiratie en tips genoeg hier.

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Dank je wel kan ik zeker wel gebruiken.
Sta helemaal blanco kwa taarten maen dus spannend ook om eran te beginnen.

4

ik ook :)  ik heb nog nooit een taart gemaakt dus ik vind het ook erg spannend. Ik vind het wel moeilijk om een redelijk makkelijke maar tog erg leuke taart te bedenken. en wat ik dan allemaal nodig heb! maar het komt vast allemaal goed :)

5

Welkom twinmama....hier ook een twinmama :Y  Die van mij worden al weer 9 over een paar maandjes...

Have fun hier op de site ben benieuwd naar je eerste creatie die je gaat maken!!! :lol:

6

Wekom! Nog een twinmamma hier.Mijn eeneiige tweeling is dec. 2 jaar geworden. Wens je heel veel bakplezier!!! Waarschuwing!!!!.......het is superrrrr verslavend:)

7

edwina schreef:

ik ook :)  ik heb nog nooit een taart gemaakt dus ik vind het ook erg spannend. Ik vind het wel moeilijk om een redelijk makkelijke maar tog erg leuke taart te bedenken. en wat ik dan allemaal nodig heb! maar het komt vast allemaal goed :)

Vaak geeft een eenvoudige uitsteker b.v. van een bloem al een leuk effect als je die herhaalt en dan leuke frisse of goed afstekende kleuren gebruikt.

En als je eenmaal bezig bent komen er ook vaak ideeën bij.

Mijn eerste taart maken vond ik ook spannend, alles was nieuw....biscuit bakken (heb bijna een uur voor het ruitje van de oven zitten kijken), dan doorsnijden....durf ik dat wel, eerste keer vulling maken en afsmeren....pfff Binnen no-time een absolute verslaving geworden en wil ik steeds iets nieuws proberen. Je blijf leren (althans ik wel)

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)