Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Heeft iemand hiervan een how to.
Pagina's 1
Sjablonen, Patronen & Howto's is bedoeld voor het plaatsen van Sjablonen, Patronen & Howto's.
[MOVE] --> Decoreren
Okee dan!
Kan iemand mij hiermee helpen
ik denk dat de onderste taart een halve ronde taart is en de bovenkant is gesneden uit ook een halve ronde taart in de vorm van het bankstel. Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt met 3d taarten, maar om nou met deze te beginnen...poeh
Ja, ik zou ook zeggen: cake in vorm snijden en dan bekleden en details aanbrengen.
Wauw, mooi! Zou het ook graag weten!
Dit is toch geen echte taart, serieus, heeft iemand toch gewoon getekent/ gefotoshopt? Is meer een art-statement.
Wil niet zeggen dat je niet zoiets zou kunnen maken..
Ik denk dat deze gefotoshopt is, maar het kan wel degelijk:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83515
Ik heb al eerder 3d taarten gemaakt maar ik wist niet hoe ik hieruit moest komen. Zoals jullie het nu vertellen gaat er een wereld voor me open!! Bedankt voor de tips. En het kan inderdaad gefotoshopt zijn. Maar ik blijf erin geloven dat het alsnog mogelijk is om het zo te maken!! hihi
Ik heb zelf een keer een bankje gemaakt.
http://5xanderss.blogspot.com/p/mammas-tabblad.html
(staat er ergens tussen).
De bank bestaat helemaal uit cake (wel stevige cake) die ik nav een sjabloon van Debby Brown heb gemaakt.
Erg leuk om te doen. De zitting is een stuk, de achterleuning een stuk cake en de zijleuningen. Alles met botercreme aan elkaar geplakt. De kussens waren bij mij ook dunne plakjes cake.
Bedankt!
En haar cake kan ik gewoon op het net terug vinden?
Geen idee, ik heb een boek van haar waar verschillende sjablonen in staan.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Heeft iemand hiervan een how to.