1

Onderwerp: Spulletjes uit Engeland

hallo allemaal  :)

volgend weekend ga ik met mijn vriend naar londen (jeej!!) nu vroeg ik me af of daar toevallig nog taart spullen/winkels/dingen zijn waar ik echt heen zou moeten.. Zullen vast wel leuke winkels zitten :D

Groetjes!

Re: Spulletjes uit Engeland

je MOET echt naar peggy porschen :) zij zit op de eburystreet geloof ik, ik weet het gewoon nog uit mn hoofd!! wahaha, op de kruizing met de elisabethstreet. Daar ga je lekker een cupcake (of allemaal) met een kopje koffie drinken en daarna snuffelen tussen haar merchandising.

je kunt nog naar jane asher gaan, adres weet ik niet, verkoopt decoratie spullen. ik vond het niet heel erg bijzonder.

cupcakes eten bij de hummingbird bakery op portobelloroad kan je natuurlijk ook niet overslaan :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Ja ik had gezien dat peggy porschen daar zat! Daarom dacht ik ook, er is vast meer :Y . Maar ik wist niet dat het ook echt winkel zat waar je heen kunt, dus daar ga ik zeker even langs ;)
Ben benieuwd naar de decoratie spullen, ga toch even kijken, maar het is dus niet goedkoper of anders dat ik daar persee moet kopen??

Bedankt voor je reactie.
Groetjes Kelly

4 Laatst bewerkt door Marie-Popo (15-11-2011 15:45)

Afgelopen zomer ben ik in London geweest...
Maar ik vond het erg tegenvallen qua taartenspullen.
De echte speciaalzaken zitten niet in het centrum van London, en een half uur of meer met de trein vond ik dan weer net iets teveel van het goeie...

Ik ben zelf wel even bij M&S en enkele andere grootwarenhuizen geweest, daar hebben ze wel een beperkte collectie. Maar niet goedkoper dan bij ons.

Natuurlijk zijn er genoeg winkeltjes waar je cupcakes kan eten!  :P

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

5

Marie-Popo schreef:

Afgelopen zomer ben ik in London geweest...
Maar ik vond het erg tegenvallen qua taartenspullen.
De echte speciaalzaken zitten niet in het centrum van London, en een half uur of meer met de trein vond ik dan weer net iets teveel van het goeie...

Ik ben zelf wel even bij M&S en enkele andere grootwarenhuizen geweest, daar hebben ze wel een beperkte collectie. Maar niet goedkoper dan bij ons.

Natuurlijk zijn er genoeg winkeltjes waar je cupcakes kan eten!  :P

Hm, dan zal dat niet echt taart shoppen worden (Zal mn vriend ook niet erg vinden...:P) maar zeker wel proeven :lol:

Bedankt voor het meedenken in ieder geval! :)

Groetjes Kelly

6

Joepie,  :lol:

Ik ga volgeden weekend met mijn dochter. Iets verder reizen met trein of metro in londen om op bezoek te gaan bij een leuke taartwinkel vinden wij niet erg..... in tegendeel....

Dus weet iemand een adres van een leuke taartwinkel.... laat het ons alsjeblieft weten.

Wat heb ik er zin in, mijn dochter nog niet, want die weet namelijk nergens van :shh:  :shh: , maar dat ze het leuk gaat vinden, ja dat weet ik wel zeker :Y

gr Svin

7

Joepie,  :lol:

Ik ga volgeden weekend met mijn dochter. Iets verder reizen met trein of metro in londen om op bezoek te gaan bij een leuke taartwinkel vinden wij niet erg..... in tegendeel....

Dus weet iemand een adres van een leuke taartwinkel.... laat het ons alsjeblieft weten.

Wat heb ik er zin in, mijn dochter nog niet, want die weet namelijk nergens van :shh:  :shh: , maar dat ze het leuk gaat vinden, ja dat weet ik wel zeker :Y

gr Svin

8

@Svin, ik ben naar sugarshack geweest. Is niet heel groot maar wel erg leuk! En ik vond een aantal dingen zoals molds wel goedkoper! Het is wel even zoeken met de metro/trein

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

9

Hoi, fijn daar ga ik naar op zoek. :Y

ik neem aan in Londen ?

alvast bedankt, gr Svin