1

Onderwerp: [feedback] Ben niet ontevreden over mijn eerste dora-puzzel...

Had een druk taart-weekend; een dora-taart; een taart voor m'n pappie en nog een appeltaart (ook wel weer eens leuk om te maken!)

Ben best tevreden over Dora, al vind ik de lijntjes om de ogen nog een beetje te dik in verhouding. Wat vinden jullie?

http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0363.JPG

De taart voor m'n vader mocht ik zelf weten. Nu is hij veehouder, dus wat anders dan een koe maken? Iemand handige tips om het gras minder als bosjes maar als losse sprietjes van de sugergraft te krijgen?

http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0370.JPG

Bedankt voor het kijken!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

Re: [feedback] Ben niet ontevreden over mijn eerste dora-puzzel...

Ik heb geen sugarcraftgun  :rolleyes: dus daar kan ik je geen tips over geven.. Maar gras maak ik zelf wel eens met een knoflookpers. Wat ik dan doe; als ik de sliertjes eruitgeperst heb, schud ik de pers een beetje heen en weer zodat de sliertjes van elkaar af komen en een beetje drogen. Als ik ze dan van de pers snijd, heb ik allemaal losse sliertjes :D

Mooie taarten, trouwens!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

3

Ze zien er beide hartstikke leuk uit.
Wat betreft Dora had je de lijntjes beter helemaal weg kunnen laten denk ik of lichtbruin gebruiken, dat maakt het minder hard.
En over het gras van de sugargun: precies hetzelfde als MissCake: even laten drogen en dan met je mes afsnijden, dan zijn het meer losse sliertjes en plakken ze alleen onderaan aan elkaar.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

4

Dank voor de tips! Ga ik zeker gebruiken de volgende keer.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

5

leuk zeg!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

6

leuke taartjes hoor??

ik zou persoonlijk ook de lijntjes weg laten en mijn aandacht wordt steeds getrokken door haar neus :9
de koe is leuk geboetseerd, al met al leuke taartjes

Groetjes Emysa

7

mooi gedaan hoor!
zou misschien alleen een klein zwart streepje/puntje als neus doen ipv wat je nu hebt bij dora
gaaf die koeientaart!

groetjes Leontine