Onderwerp: Hiep hiep hoera!!! Onze dochter is jarig
En daar hoort taart bij
ze kon niet kiezen tussen K3 en Mega Mindy dus werdt het beide, veelste veel taart!! Maar ja dat nemen we wel op de koop toe

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hiep hiep hoera!!! Onze dochter is jarig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
En daar hoort taart bij
ze kon niet kiezen tussen K3 en Mega Mindy dus werdt het beide, veelste veel taart!! Maar ja dat nemen we wel op de koop toe

Ik vind hem heel mooi gemaakt, echt super meisjesachtig. 
Is dit trouwens geen stapeltaart?
hahhaa oh wat stom!! Ik meld mezelf dus eventjes 
Lastig he kiezen
, helemaal op die leeftijd.
Mooie taart
ff vraagje, hoe heb je dat masker zo gemaakt. Ik wil voor volgende week een mega toby masker maken.
Ja ze wilde elke taart die ik maakte
Ik heb het masker gemaakt door haar eigen masker te gebuiken, ik heb hem eronder gelegd en gevreven totdat ik de juiste vorm had en met een tooltje alle lijnen goed erin gezet en ook de ogen eruit gesneden.
Ja ze wilde elke taart die ik maakte
![]()
Ik heb het masker gemaakt door haar eigen masker te gebuiken, ik heb hem eronder gelegd en gevreven totdat ik de juiste vorm had en met een tooltje alle lijnen goed erin gezet en ook de ogen eruit gesneden.
klinkt heel bekend, zijn eind van t jaar jarig maar weten nu al wat ze willen
, en dat veranderd elke keer. Nu bepalen de oudste (4+6) wel even wat voor taart hun zusje in mei krijgt
(denken ze).
bedankt voor je uitleg, hier geen optie(geen maskers in huis).
Moet iets gaan bedenken om t masker wat 3D te geven, ga nog maar ff zoeken.
Denisjuh schreef:Ja ze wilde elke taart die ik maakte
![]()
klinkt heel bekend, zijn eind van t jaar jarig maar weten nu al wat ze willen
, en dat veranderd elke keer. Nu bepalen de oudste (4+6) wel even wat voor taart hun zusje in mei krijgt
(denken ze).
bedankt voor je uitleg, hier geen optie(geen maskers in huis).
Moet iets gaan bedenken om t masker wat 3D te geven, ga nog maar ff zoeken.
Mischien het masker uitprinten en dan bij pipoos (of andere hobby zaak) een masker halen van een heel gezicht. Dan kan je hem daarop leggen?
Hele leuke taart, mooi de wensen gecombineerd
Superleuke taart...enne...er bestaat niet zoiets als teveel taart

Superleuke taart...enne...er bestaat niet zoiets als teveel taart
![]()
Dat vonden de buren ook

Gefeliciteerd en de taart is helemaal leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hiep hiep hoera!!! Onze dochter is jarig