1

Onderwerp: wat voor vulling voor bruidstaart????

ik vraag me af wat voor vulling jullie meestal gebruiken voor een bruidstaart?
oja de bruid is wel ruim 6 maanden zwanger....

enne ik wet dat het niet in deze rubriek hoort maar spier wit of iets gebroken wit als basis voor de taart?

thanks

2 Laatst bewerkt door djehr (13-03-2012 18:56)

Re: wat voor vulling voor bruidstaart????

Ik gebruik altijd chamapgnecrème (botercrème aangemaakt met Canei in plaats van water) maar met een 6 maanden zwangere vrouw gaat dat dus niets worden  :lol:
Ik heb volgende week hetzelfde dilemma en heb gekozen voor vanille crème. Wat ik wel doe bij die taart (4 laags, waarvan 2 dummies) is het aansnijtaartje met vanillecrème en de andere taart wel met champagnecrème.
Haar taart wordt wit (op verzoek van haar mams). Maar een week later maak ik voor mijn ouders (voor hun 50-jarig huwelijk) ook een bruidstaart en die wordt wel ivoor...met als vulling champagnecrème.

3

Je kunt ook patidess champagne gebruiken, wel champagne smaak, maar zonder alcohol. En dan met verse aardbeien en aardbeienjam...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

4

ik vraag t altijd aan diegene die trouwen ;) ms vinden ze sommige dingen heel lekker en andere dingen heel vies

etmc schreef:

ik vraag t altijd aan diegene die trouwen ;) ms vinden ze sommige dingen heel lekker en andere dingen heel vies

ja ik krijg een beetje de vrije hand daarin ... zeg maar jij weet wel wat lekker is.... nu vandaag weer gsproken met ze maar we kwamen nu uit op chocolade vulling... zag een fijn recept hier op de site dus zit daar aan te denken en dan 1 laag chocmouse en de andere laag gewoon slagroom anders word hij wel erg heftig denk...

maar dn mijn volgende dilemma, gewone kapsel of chocokapsel???

6

ik zou vanillekapsel met chocmousse en frambozenmousse/jam doen :Y  :9

Frambozen voor het zure, frisse :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Carien schreef:

ik zou vanillekapsel met chocmousse en frambozenmousse/jam doen :Y  :9

Frambozen voor het zure, frisse :Y

ze houden niet van frambozen maar wel van aardbeien.... ik zat ook te denken aan slagroom erbij?? of word dat te veel?