Onderwerp: Deze moet je gewoon ff zien!
Mijn dochter is vandaag jarig en ze mocht dus ook trakteren, ze wilde Mega Mindy en Mega Toby CC's voor de kinderen. En voor de juffen/meesters heb ik ook wat leuks gemaakt.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Deze moet je gewoon ff zien!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn dochter is vandaag jarig en ze mocht dus ook trakteren, ze wilde Mega Mindy en Mega Toby CC's voor de kinderen. En voor de juffen/meesters heb ik ook wat leuks gemaakt.

Leuk hoor!
haha die ijsje vind ik heel leuk gedaan! hoe heb je die gemaakt? van alleen maar fondant/marsepijn?
ik vind die ijsjes super! 
wat een tof beeld zeg al die cupies.
Maar van je ijsjes ben ik helemaal weg :die wil ik ook riep m'n dochter onmiddelijk.
Dus bij deze:mag ik ze lenen? En hoe heb je ze gemaakt?
Dank jullie wel!
De ijsjes komen uit het boek van (geloof) bakarella.
De ijshoorntjes heb ik op maat gesneden. En toen heb ik cakeballen gemaakt, gepast en in de candy melts gedoopt en direct in de hoorntjes gedaan. Toen even in de koeling zodat ik de bruine chocolade kon smelten, daarvan een beetje eroverheen gieten en een M&M erop
De ijshoorntjes zijn erg leuk. Ik ben ze deze week al een keer eerder tegengekomen, en dacht meteen: Die ga ik ook maken. Helaas ben nu stevig aan het lijnen, dus dat moet nog even wachten. De taart onder de ijsjes, is die ook eetbaar, of is dat een dummy?
Die taart is een dummy, leek me wel handig voor me dochter om te tillen en de klassen rond te gaan.
Ziet er erg leuk, lekker en vrolijk uit........nog gefeliciteerd met je dochter
Wauw die ijsjes zijn leuk!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Deze moet je gewoon ff zien!