1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (13-03-2012 12:39)

Onderwerp: een bruidstopper gemaakt

ruim ander half jaar geleden de workshop bij annelies gevolgd en nu kwam hij heel erg goed van pas. want ik kreeg een verzoek van iemand die zelf de bruidstaart voor dat stel gaat maken of ik er een topper van de bruidspaar in de auto wilde maken. beschrijving van kleding, haarkleur en ogen en een foto van hun auto. nou dat doen wel dan wel, is wel weer leuk. ik heb hem in etappes gemaakt dit keer. maar nu is hij af ;) dus de auto op de manier van annelies en ik zelf vind de gezichtjes prettiger werken zoals ik het bij wendy geleerd heb... ow en met de handjes heb ik gesmokkeld met de mold van frances McNaughton ;)

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/431556_260037577414478_100002247126343_595339_1973228685_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/426944_260037537414482_100002247126343_595337_970194775_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/422701_260037547414481_100002247126343_595338_1264425_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: een bruidstopper gemaakt

Wauw wat gaaf!

I just love cake!
Groetjes Laura

Niet helemaal des kwebbeltjes, maar wel heel leuk geworden.

Groetjes Petra

4

Knap gedaan!

Groetjes, Renata

5

Éen topper van een topper :D

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

6

Ziet er schattig uit, wat een lekkere smoeltjes en een leuke auto

7

Schitterend! Heerlijk toch, best of all worlds :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Adrienne schreef:

Schitterend! Heerlijk toch, best of all worlds :D

:Y  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Waarom verbaasd het me niet? Het is SUPER!

10

Heel mooi!!! Ik heb hem ook bij Annelies gemaakt.
En hoe noem je deze???? een Kwebbelend Anneliesje??

Groetjes Taartinnetje

11

Zag hem op fb al voorbij komen. Hij is echt leuk geworden joh! Ben benieuwd hoe de taart eronder wordt! Wacht, laat me raden, wit met Grijs of zwart...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

12

Geweldig dit! Knap werk :thumb:

I Heart Cake

13

So cute Brenda!!!Alle details....geweldig  :Y Ik vind de expressie ook echt mooi. De auto is in verhouding ook mooi gedaan. Ik doe het niet na.Ik stuur je een privebericht :)

Be in love with what you have

14

top deze topper :thumb:

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

15

Geweldig! Ik denk alleen dat de lens van je camera wat vuil is... ik zie allemaal stofjes van (volgens mij) de lens... ;-)

16

Geweldig!
Echt mooi!

17

Yavahn schreef:

Geweldig! Ik denk alleen dat de lens van je camera wat vuil is... ik zie allemaal stofjes van (volgens mij) de lens... ;-)

dat klopt, we moeten hem steeds nog eens wegbrengen, maar ik kan hem eigenlijk niet missen ;)

18

:thumb:  WOW, wat mooi weer  :thumb: .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

19

Geweldig wat een mooie topper zeg :thumb:

20

:thumb: Helemaal leuk zo!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

21

Gaaf!!!  :thumb:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

22

Super!!!

groetjes Wilma

23

Wauw

Taart!!