Re: Me 2 You beertje
wat een schatje...ziet er prachtig uit!
http://taartenvancorry.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Me 2 You beertje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat een schatje...ziet er prachtig uit!
2 cute 4 words!
Bedankt voor al jullie lieve, enthousiaste reacties! Ik bloos ervan: 't Is lang geleden dat mijn taartje nog eens 2 pagina's heeft gehaald 
Is er ergens een how to van dat beertje? Er zijn hier nog wat baby's in aantocht.
Een echt howto heb ik niet: er zijn heel veel goede howto's voor beertjes te vinden, oa op de site van Jozien ( Moderator) Alls ik me goed herinner is vooral die van Aine2 superduidelijk. Die heb ik een beetje aangepast in me2you kleurtjes en met flinterdunne rolletjes fondant EN met een foodwriter de stikseltjes gedaan. Echt niet moeilijk, hoor!
Wat lijkt ie goed!!!
Oooh wat een lieverd, super 
wat een skattiepetattie zeg!!
mooi taart hoor??
is er een how to van??
wauw!!!
sorry, maar die moet ik gewoon opslaan! ik krijg echt een kriebel in mijn buik nu!
mijn dochtertje van 6 maanden heeft namelijk bovenin een luiertaart zo'n me2you beertje gekregen, het lijkt net of het een taart voor haar is.
het is nu namelijk haar favo knuffeltje.
Dit lijkt me een hele goede reden nu eindelijk eens te proberen te boetseren. Bedankt!
en ook een prachtige kleuren trouwens!
heel schattig!
Bedankt voor al jullie lieve, enthousiaste reacties! Ik bloos ervan: 't Is lang geleden dat mijn taartje nog eens 2 pagina's heeft gehaald
Femmel schreef:Is er ergens een how to van dat beertje? Er zijn hier nog wat baby's in aantocht.
Een echt howto heb ik niet: er zijn heel veel goede howto's voor beertjes te vinden, oa op de site van Jozien ( Moderator) Alls ik me goed herinner is vooral die van Aine2 superduidelijk. Die heb ik een beetje aangepast in me2you kleurtjes en met flinterdunne rolletjes fondant EN met een foodwriter de stikseltjes gedaan. Echt niet moeilijk, hoor!
Ik ga hem snel een keer proberen. Super leuk! Bedankt voor je reactie.
Wat een schatje, hij is prachtig!
Superleuk! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Me 2 You beertje