1

Onderwerp: mini electrische gitaar

ik kreeg een bestelling voor een gitaar voor 5 personen. maar omdat het teveel gepriegel zou worden heb ik het iets groter gemaakt, waren ze natuurlijk verder niet ontevreden over.
taart is gevuld met chocolade mousse.

enige niet eetbare waren de snaren. ik wou ze in eerste instantie gaan spuiten met icing maar ben nog niet heel handig daarmee dus heb ik maar gekozen voor plastic snaren. het zijn van die touwtjes waar je sieraden voor kinderen voor kan maken..

de klant was er superblij mee en hoop dat jullie hem ook mooi vinden..

http://i1234.photobucket.com/albums/ff401/meldaonce/IMG_1557.jpg

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

2

Re: mini electrische gitaar

Hartstikke leuk gemaakt ! Welke uitstekers heb je gebruikt voor de letters, want die vind ik echt mooi !

3 Laatst bewerkt door Fame cake (12-03-2012 23:48)

ik zal morgen even voor je kijken. weet het zo niet uit me hoofd :)

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

welke taal is dat?

je zou zeggen fins maar dat zal wel niet  :lol:

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

5

mooi gedaan zeg!
@ penny: of misschien is het wel Grieks... :think:

groetjes yvon

6

nee allebei niet :)
het is turks.. alleen het onderste kuti kuti... dat is denk ik een koosnaampje

7

aha...allebei mis.
weer niks gewonnen... :lol:
maar ik vind hem supergoed gelukt hoor. :Y  :thumb:

groetjes yvon

8

had alleen de pech dat de geheugenkaart van de kamera zoek was, dus helaas deze keer met me telefoon moeten maken. dat vond ik toch wel erg jammer, want was er zelf ook best blij mee.

nu zie je eigenlijk de details niet... :( snik

9

Klavertje 4 schreef:

Hartstikke leuk gemaakt ! Welke uitstekers heb je gebruikt voor de letters, want die vind ik echt mooi !

het zijn de funky letters van FMM, ik had ze uit den haag van Cake, Bake and Love...

10

Fame cake schreef:
Klavertje 4 schreef:

het zijn de funky letters van FMM, ik had ze uit den haag van Cake, Bake and Love...

Bedankt voor het opzoeken ! Wel een grappige naam !