1

Onderwerp: welke vulling bij witte chocolademousse?

Een tijdje terug heb ik een zakje witte chocolademousse gekregen, gekocht bij een taartenshop in Rotterdam.
Nu is mijn moeder binnenkort jarig en zij wil een chocoladetaart (met kersen en ganache) maar dat lust ik zelf niet.  :nooo
Daarom wil ik er een meppertje bij maken voor mezelf (en evt nog iemand die geen chocoladetaart lust), met de witte chocolade mousse en afgesmeerd met witte chocolade ganache.
Wat zou daar het lekkerste bij zijn qua vulling?  :think:

Alvast bedankt voor het mee denken.  :Y

I may not be perfect, but i'm always me

Re: welke vulling bij witte chocolademousse?

frambozen?

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

verse? en deze dan op de mousse leggen (of er onder) of ook een mousse ofzo van maken?
Tja, ben gek op de aardbeienvlaaivulling en botercreme combi hahaha  :lol:  dus die gebruik ik graag, maar wil nu gewoon eens iets anders proberen.

ja je kan verse gebruiken ervoor of jam wat makkelijk is :)

of misschien is de bosbessen variant van fruitvlaai van hak ook wel lekker maar dat weet ik niet zeker

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

5

caramelsaus en macadamianoten :Y  zooooooo lekker :9

maarrr frambozen kunnen ook heel goed hoor :Y  of kersen  :9

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Ok. Tnx. Denk dat ik gewoon de frambozen ga proberen.
Klinkt wel lekker.

7

Ik heb het laatst gecombineerd met bosbessenjam, was de visite erg over te spreken.

Ik doe ook graag citroen rasp in de taart en dan een beetje sap door de (opgeklopte) ganache die ik als vulling gebruik. Heerlijk fris bij het zoete.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

kersen ;)  of frambozen, of aardbeien, maar dat wordt een beetje zoet vind ik zelf. het is het lekkerst om het zoet van de chocolade een beetje een zurige tegenhanger te geven.

AH, die dure winkel :+ heeft volgens mij de goedkoopste diepvries framboosjes, die zijn prima. zitten in een doosje.

I never met a calorie I didn't like....

9

is heelijk met verse of diepvriesframbozen. die gewoon op de witte chocomousse doen. en dan nog een laagje frambozenjam.

Ik vind de ah frambozenjam van 0,89 (ofzo) errug lekker daarbij!

11

Ik hoor het al: frambozen hahaha  :P
Komen de meesten toch wel op terug.
Dat wordt dus een potje frambozenjam halen en wat verse of diepvriesframboosjes.
Gaan we doen........ :thumb:

Bedankt allemaal.  :Y