1 Laatst bewerkt door Kirst77 (02-05-2015 13:02)

Onderwerp: [Inspiratie gezocht] taart voor een 18-jarige jongen

.

2

Re: [Inspiratie gezocht] taart voor een 18-jarige jongen

een rechthoekige taart; rijbewijs... (neem aan dat hij er mee gaat beginnen) en dan op de zijkant zoveel mogelijk van de onderwerpen gepuzzeld of geprint??

Proost!

3

een berg met aan het dal een rivier met duiker, op de berg aan de ene kant een sneeuw afdaling met skimannetje, en aan de andere steile kant een bergbeklimmer?

verder kom ik niet :grr:

4 Laatst bewerkt door Kirst77 (02-05-2015 13:00)

.

5

een berg maak je met een Blanda :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Een stapel boeken met alle favoriete onderwerpen. Met een duikmasker en bijv een wollen muts/handschoenen erop of een cdtje van metalica. Of een afstudeerhoed ( weet even niet meer hoe je dat noemt, zo'n zwarte met een vierkant en een kwastje er bovenop)  op een loney planetgids voor de beste duik en skispots. of een jongen op de bank hangend en dan ski, boeken, duikuitrusting, stapel cd's en een gitaar er als een rommeltje omheen leggen. Als ik nog even broedt komt er vast nog meer..........Of een backpackerrugzak ( met zo'n slaapzak er boven op opgerold) met daaruit stekend of eraan bungelend ski en duikspullen, een opgerold diploma en een hals van een gitaar. Of een zwarte taart met ski en duikuitrusting bovenop en op de zijkanten de logo's van zijn favoriete band.....heb nog veel meer ideeen maar dit lijkt me voorlopig wel genoeg  ;)

Succes!

Groetjes Petra

7

Ik zou een muziektaart doen, aangezien hij en speelt en graag luisterd...kun je mooi in zwart wit werken, muzieknoten en balk enz.....

8 Laatst bewerkt door Kirst77 (02-05-2015 13:00)

.

Ben benieuwd!

Groetjes Petra

10 Laatst bewerkt door Kirst77 (02-05-2015 13:00)

.