1

Onderwerp: [TIPS gevraagd] Hoogzwanger trouwen en bruidstaart

Voor mijn hoogzwangere vriendinnetje mag ik de bruidstaart maken (op verzoek van haar mams en als verrassing). Ze hebben al een dochter en de tweede (een jongen) is op komst.
Nu wil ik de twee kids ook een plekje op de bruidstaart geven. Als topper had ik bedacht 2 rode harten en een kleiner wit hartje voor hun dochter. Voor de baby wilde ik een wit vlindertje op de hartjes doen maar ging twijfelen: wordt dat ook niet gebruikt als een kindje overleden is?

hebben jullie misschien een ander idee hoe ik dit kan verwerken...

Re: [TIPS gevraagd] Hoogzwanger trouwen en bruidstaart

dat wordt meestal inderdaad gebruikt voor overleden kinderen vlinderkindjes noemen ze het ook wel eens  waarom anders niet een licht roze (bijna wit) hartje voor het meisje en in de buik een heel lichtblauwe (bijna wit) hartje

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

3

Da's ook wel een goeie. Maar dan worden ze allebei wit (de tart is wit met rood en zilveren pareltjes). Maar een groter en een kleiner hartje vind ik wel een erg leuk idee. Bedankt!

4

Wat misschien ook leuk is, passend bij de rode harten die je maakt, zijn twee lieveheersbeestjes.... een grote en een kleine.... worden ook wel  Geluksbrengertjes genoemd ;)

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

5

De vinder wordt inderdaad bij overleden kindjes gebruikt, helaas ook voor mijn zoontje...de meest gebruikelijk symbool bij zwangeren is een hartje, misschien een zacht blauwglitter hartje half op een roze hart gelegd ?