101

Re: Een prinses, prins en koninklijke teckel

Madame Gâteau schreef:
Sprokkel schreef:

Wat een super taart weer Femke~! En je teckel.... te schattig! Herken ik daar Jan Jans en de kinderen in??? Napoleon?

:lol:  :lol:  :lol: Jaaaaaaa eindelijk herkend!!!! Nou dan lijkt ie toch een beetje, dank je wel hoor Femkle, ik begon al aan mezlef te twijfelen :lol:  Ik heb de teckel nagemaakt van de Jan Jans en kinderen taart van Riekele :Y

Nou voor mij heel duidelijk hoor!! Dus heel goed gedaan! Vind het ook zo'n leuk eigenwijs hondje namelijk!

102

:thumb: dankdank voor je antwoorden :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

103

Madame Gâteau schreef:

Dank je wel voor het compliment :Y
Het hangt een beetje van de oogjes af
Voor de het wit van de oogjes van de prinses heb ik de kleinste ronde uitsteker uit dit doosje gebruikt. Dat is ongeveer de maat van een rietje..
http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-242.html
Voor het blauw, het zwart en het witte puntje rol ik een heel klein balletje wat is doormidden snij. Hier rol ik dan weer een balletje van en vevolgens druk ik het plat met m'n vinger.
Het is wel even priegelen, vooral het witte puntje wat dat is echt een kruimeltje marsepein :lol:

hartelijk bedankt voor jou antwoord!  :Y
En dat is inderdaad een monniken werk! wat geduld zeg!  :thumb:

Madame Gâteau schreef:

Ik zeg er vaak bij dat ze de benen (daar doe ik enkel een beetje tylose door) kunnen eten maar niet echt lekker is. Ik krijg dan altijd het antwoord dat ze de poppetjes niet opeten maar bewaren.
Het is nog eetbaar, maar lekker...nee ik vind van niet

toch als het lekker was, wie durft zo prachtige poppetjes opeten?? :nooo  dat zou moord zijn!!!  :Y

104

Bedankt voor je antwoord en ga het toch ook eens proberen met marsepein van Zelandia. Maak jij hem zelf wit? Ik dacht dat het marsepein nooit kon en ik vind de structuur ook niet zo mooi normaal. Maar jouw taarten zijn gewoon super!!

Koop jij voorgekleurde marsepein of kleur je altijd zelf?
Wat een hoop vragen he sorry hoor.

Groetjes P@trici@

105

Echt zoooooo leuk!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

106

Do not remove the teckel !!! Die moet er bij blijven ! Niet twijfelen. Misschien dat je er te lang op zit te kijken en teveel gaat overpeinzen dat je gaat twijfelen, maar soms moet je de mening vragen van mensen die buiten de taartlijntjes denken.

http://www.mijnalbum.nl/Album=B4MIRYCI
If it's in your head, you can bake it.

107

prachtig! hoe doe je dat toch al die kleine details enzo geweldig

108

ERRUG leuk weer!

.....en er was taart....