Onderwerp: Kneedbare chocolade
Ik heb kneedbare chocolade gemaakt van pure chocolade omdat dat zo in het recept staat. Het is prima gelukt maar vroeg mij af heeft iemand ervaring met kneedbare chocolade van melk en/of witte chocolade?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kneedbare chocolade
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb kneedbare chocolade gemaakt van pure chocolade omdat dat zo in het recept staat. Het is prima gelukt maar vroeg mij af heeft iemand ervaring met kneedbare chocolade van melk en/of witte chocolade?
Heb zelf een keer kneedbare chocolade van witte chocola gemaakt. Heerlijk!! Heb het nog nooit van pure en melkchocolade gemaakt dus kan je het verschil niet vertellen. Wel denk ik dat bij de witte veel meer vet eruit komt.
Dat wil ik ook eens proberen, hebben jullie een goed recept ?
Bedankt alvast
Ik heb het recept van de site gebruikt. Bij recepten onder bekleden en dan de rolbare chocolade. Ik heb zelf de glucose gemaakt van dextrose. (druivesuiker) en dat inkoken. Als je onder de zoekfunctie glucose of rolbare chocolade/ chocoladeleather in typt kom je al een heel eind.
Ja ja ik heb ook het recept van het forum gebuikt. Ik ga het ook proberen met de andere chocolade soorten. Ik had glucose gekocht bij de taarten winkel.
bedankt, ga het zeker eens proberen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kneedbare chocolade