Re: [HOW TO] boobs bekleden (18+)
Wat een hulp en tips voor elkaar: super
Annemieke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] boobs bekleden (18+)
Wat een hulp en tips voor elkaar: super
Ow, deze ga ik zeker even bewaren!
Mijn vriend is in mei jarig en tegen die tijd wil ik ze ook goed kunnen maken Nog even flink oefenen ben ik bang.. Máár, het zal me lukken!
Ik heb ze net gebakken in de RVS schaaltjes 12cm (ook de eerste keer) Mijn oven (hete lucht oven) op 175 graden en dan 25 minuten en ik moet zeggen perfect helemaal goed gaar dus ga zo beginnen met bekleden, toch best spannend zo'n eerste keer! Veel succes allemaal!
ps. ik heb biscuitmix gebruikt
Fijn dat het goed ging! Hoe ging het bekleden, lukt dat ook goed?
handige tip van die kommetjes, binnenkort maar eens kijken of ik ze ga halen....
Thanks voor de how-to!
Moest voor 2 jongens die 16 worden een taart maken maar wist niet hoe ik moest beginnen met bekleden!
Ben nog niet zo lang bezig met taarten bakken en ben erg blij met het eind resultaat:D
(Ik weet alleen niet hoe ik foto's er bij zet dus kan ik het eindresultaat niet laten zien:(
Groetjes Anke
Yes gelukt haha
Ben er achter gekomen hoe ik foto's kan plaatsen!
Hierbij mijn resultaat.
Moet je dan gewoon die schaaltjes in de oven zetten?? En krijg je je biscuit dan gemakkelijk uit?
Heb je de blanda schaaltjes van ikea? Of iets soortgelijks (volgens mij hebben ze bij blokker ook wel zulke schaaltjes)
Die kun je gewoon in de oven zetten. Wel eerst goed invetten!
Heb je de blanda schaaltjes van ikea? Of iets soortgelijks (volgens mij hebben ze bij blokker ook wel zulke schaaltjes)
Die kun je gewoon in de oven zetten. Wel eerst goed invetten!
Ja heb ongeveer dezelfde ( wel glazen) Hoeveel beslag moet er juist in? Volledig vullen?
Ik heb inmiddels al 2x de boobs taart gemaakt, de eerste keer bleef ie enorm plakken, terwijl het echt goed was ingevet, helaas. De 2e keer (had ik ergens gezien) had ik er strookjes bakpapier ingedaan onderin (waar de tepels komen zeg maar) maar daar werd het niet beter van, sterker nog de strepen tot waar het papier had gelopen kon je nog heel goed zien..
Aanrader: Echt HEEL goed invetten, vooral onderin, want bij mij scheurde het daar dus!
Je kunt ze voor ongeveer 3/4 vullen. Bij mij komen ze dan een klein beetje boven de schaaltjes uit zodat je ze ook mooi langs de rand van het schaaltje recht kunt afsnijden en ze even groot zijn.
Hartelijkd dank voor jullie reacties. Ik zal dan maar een beginnen aan mijn taartje ventje zaagt al lange tijd
Welk recept gebruiken jullie juist?
ik gebruik altijd de mix van funcakes voor biscuit, of anders mix voor moscovische cake die ik in de bakwinkel hier in de buurt haal.
Leuke tips maar wat zijn de verhoudingen dan om het deeg te maken?Voor bij 12 cm doorsnee alvast bedankt.
Ik heb inmiddels al 2x de boobs taart gemaakt, de eerste keer bleef ie enorm plakken, terwijl het echt goed was ingevet, helaas. De 2e keer (had ik ergens gezien) had ik er strookjes bakpapier ingedaan onderin (waar de tepels komen zeg maar) maar daar werd het niet beter van, sterker nog de strepen tot waar het papier had gelopen kon je nog heel goed zien..
Aanrader: Echt HEEL goed invetten, vooral onderin, want bij mij scheurde het daar dus!
Ik heb de blanda's nu verschillende keren gebruikt en geen problemen ondervonden met de strookjes.
Strook lang genoeg knippen en dan van de ene kant, over de bodem, naar de andere kan laten lopen. Dan nog een strook knippen en die ook van de een naar de andere kant laten lopen, stukje boven de rand uit laten steken en je tilt 'm er na het bakken zo uit.
Natuurlijk zag ik wel striemen maar na het afsmeren is er niets meer van de deukjes/striemen te zien.
Overigens vet ik ze ook nog goed in hoor.
wauw super bedankt...was hier al uren naar op zoek... heb nog nooit een taart gebakken behalve zo'n kwaktaart van dr oetker.
Ik wil voor de beste vriend van mijn lief een borstentaart maken voor zijn verjaardag.
Is het heel moeilijk om een taart te bekleden?? zou ik in de buurt eerst een workshop volgen?
Je kunt 'ze' ook apart bekleden.
Ik vind dat mooier, maar ja, wie ben ik...
Groetjes, Ilse
Hoi, bedankt voor alle tips, ik heb trouwens de schaaltjes van de Xenos, het bleef bij mij ook plakken en zal zeker het bakpapier er de volgende keer onder doen.
Mooie Boobs van iedereen.
Je kunt 'ze' ook apart bekleden.
Ik vind dat mooier, maar ja, wie ben ik...
Apart bekleden vind ik alleen mooi als je, zoals jij, de boobs apart bekleedt maar de bh wel uit 1 stuk maakt. Ik heb het ook wel eens gezien met alles apart maar dat ziet er niet uit.
super super super bedankt! wanneer ik eindelijk een taart workshop heb gevolgd ga ik deze een keer maken om mijn vriend en zijn maten te verrassen Dit is een hele goede uitleg en je laat het er zo simpel uitzien.
Ik heb geinformeerd bij de xenos, maar de ronde schaaltjes die zij verkopen kunnen zo ie zo niet in de oven, staat er ook op met een sticker.
Als ik ooit weer eens i de buurt van de ikea kom mag ik blanda schaaltjes niet vergeten
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOW TO] boobs bekleden (18+)