Re: Kleine jongen met het aapje
Super, Geweldig, top!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine jongen met het aapje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super, Geweldig, top!
...... *zucht* wat een plaaaaaatje toch weer

Wat een allerliefst snoetje en het aapje is schattig, wat ik een klein beetje mis, is wat vorm aan de enkel en het voetje van het jongetje, maar misschien kan dat ook wel niet in verband met de breekbaarheid. Ik zou het zelf nooit kunnen maken hoor, daar niet van, maar jij bent zo goed. De uitdrukking op de snuitjes zijn geweldig.
Je hebt volkomen gelijk het enkeltje is erg plomp... misschien dat ik hem nog verander ??? 
Wauw, raapt kin weer van de grond, prachtig zeg.
Zie je wat die ogen in het midden van het gezicht doen (ik heb altijd commentaar als mensen de ogen te hoog op het gezicht plaatsen
?
Wat geweldig !!
Ik heb gisteren een jongetje/poppetje geboetseerd voor de verjaardag van mijn zoontje.
Als ik nu aan die van mij denk, krijg ik een heuse lachstuip !! Rijp voor de prullebak 
Wat ontzettend knap is dit!! ZO schattig!
Wauw, raapt kin weer van de grond, prachtig zeg.
Zie je wat die ogen in het midden van het gezicht doen (ik heb altijd commentaar als mensen de ogen te hoog op het gezicht plaatsen
?
Daar is ze weer met haar oogjes , maar nu zijn ze goed gekeurd hé!!! 
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat geweldig !!
Ik heb gisteren een jongetje/poppetje geboetseerd voor de verjaardag van mijn zoontje.
Als ik nu aan die van mij denk, krijg ik een heuse lachstuip !! Rijp voor de prullebak
Had je mijn poppetjes vroeger maar eens moeten zien, maar we moeten allemaal ergens beginnen hé!!! 
Annemarie29 schreef:Wauw, raapt kin weer van de grond, prachtig zeg.
?
![]()
![]()
Daar is ze weer met haar oogjes , maar nu zijn ze goed gekeurd hé!!!

huh alles is al gezegt . ik hou t gewoon op
formetastisch 
Ik had hem op cake central al voorbij zien komen, wat gaaf. echt onverbeterlijk. Zooooooo mooi. Ben jaloers. Heel knap gedaan, zooooooo lief.

Die is echt super zeg 
wat een schatje, dat jongetje.
Wat heb jij weer goed geboetseerd, knap.
Héél erg bedankt allemaal hoor

hoi, mooi en erg leuk
als je dit kan, maak je zeker een mooie clown, en zend hem in.......
holland sugar art show 2+3 juni
thema circus
tot ziens mpbart
hoi, mooi en erg leuk
als je dit kan, maak je zeker een mooie clown, en zend hem in.......holland sugar art show 2+3 juni
thema circus
![]()
tot ziens mpbart
Voor een wedstrijd in dit thema moet ik toch nog véééééééééééél oefenen 
Oooogosieeee wat een droppie

Leuk???
daverend, denderend, formidabel, subliem, buitengewoon, eindeloos, enorm, fameus, fantastisch, gruwelijk, kolossaal, machtig, mieters, prachtig, reusachtig, reuze, sensationeel, verdraaid, verduiveld,
Met andere woorden GEWELDIG!!!!
HELEMAAL MEE EENS!!!!!
twinstwins schreef:Leuk???
daverend, denderend, formidabel, subliem, buitengewoon, eindeloos, enorm, fameus, fantastisch, gruwelijk, kolossaal, machtig, mieters, prachtig, reusachtig, reuze, sensationeel, verdraaid, verduiveld,
Met andere woorden GEWELDIG!!!!
HELEMAAL MEE EENS!!!!!
Wat een rij van woorden.... AMAIIIIIIIIII zeg!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kleine jongen met het aapje