1

Onderwerp: Hoe bewaren CC met BBR?

Maandag ben ik Jarig en wil 20 cupcakes mee nemen en trakteren op mijn werk  :Y 

Ik wilde hier zondag ochtend mee beginnen, wil ze dan vullen met BBR en decoreren met marsepein, maar hoe ga ik dit bewaren?

Cupcakes mogen toch liever niet in de koelkast wegens, uitdrogen ?? Dacht ik!! Krijg ik dan geen last van zwetend marsepin?

Verder nog een advies vraagje, ik wilde het plakje marsepein vastplakken op de CC met jam, kan ik dit er zomaar opdoen of eerst koken en gaat mijn marsepein niet smelten of doorschijnen van de Jam ???

Bedankt, Liefs ivy

2

Re: Hoe bewaren CC met BBR?

hai het beste bewaar in een doos met een zak eromheen, je marsepein zal niet smelten tenzij je de verwarming op 80 graden hebt ;), je kan best jam onder de marsepein doen een heel dun laagje ik neem aan dat je marsepein een kleurtje heeft?

It's never to late to become what you might have been

3

Ze moeten sowieso in de koelkast met die room.

4

Inderdaad in de koelkast......mijn marsepein blijft meestal vanzelf plakken. Of ik gebruik witte pasta. Vind het zo'n gedoe om de jam te koken en zo....
En een zak om de doos zou ik niet doen omdat de kans op smelten dan groter wordt. Gewoon zo in de doos  :Y

5

ik zou ze niet vullen met bbr. dan een lekkere botercreme van de mix met smaakje. heb je geen last van droge cake door de koelkast.
en je kunt gewoon pasta of jam gebruiken om de marsepein/fondant vast te plakken. je hebt maar een beetje nodig.