1

Onderwerp: Dream Baby Girl (cake) 3D

Dream Baby Girl (Cake) 3D gemaakt.
De Dream Baby Boy word aan gewerkt, Bij genoeg interesse evt worshop
fijne dag allemaal Groetjes sharon www.sharonstaarten.nl

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I7S8JHM4.jpg

2

Re: Dream Baby Girl (cake) 3D

Ongelooflijk knap gemaakt.
Alleen vind ik het neusje niet zo mooi (al kan ze erfelijk belast zijn :lol:) en ik zou zo'n taart nooit aansnijden :nooo

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

3

het is echt niet mijn ding :s  een beetje een kriepie idee  :s om aan te snijden

Neemt niet weg vind het wel heel knap :thumb: vind dat ze wel heel erg glimt  :s

Lieve groetjes van Nicole

De baby Glimt idd omdat ik ze met pearl heb bewerkt, dan kwam het zachter over een lijkt het meer op een taart...., en de taart ja aansijden, is misschien beetje raar :Y je dan ook wel een hele apparte taart... maar het gaat over de technieken die je gebruikt, en is weer eens wat anders dan een stapeltaartje...!!! en ja het neusje...hihih niet elke baby is even mooi... ;) is maar goed dat we niet allemaal het zelfde zijn toch??? :D
groetjes

5

Prachtige taart, echt heel mooi gemaakt.
Om eerlijk te zijn zou ik zoiets (als ik het kon) nooit maken laat staan aansnijden. Het doet mij te veel denken aan ons overleden dochtertje Sharona. (Bij het aansnijden zou ik denk ik het idee hebben dat ik zelf de obductie op haar aan het doen was).

Lieve Chennie, Ik voel wat jij voeld, ik ben een zoontje en een dochtertje verloren, tijden mijn zwangerschap van 21 weken...... en daar hebben ze ook obductie op gedaan, maar ik moet zeggen ik heb deze taart gemaakt.... in blijdschap voor andere die wel een gezond kindje op deze wereld mogen brengen, hoord ook bij de verwerking......

en het is geen echte baby!!! dat zie je er echt wel vanaf.  ;)

7

Hartstikke mooi!!
En ik zou hem WEL aansnijden.
Het is maar een taart en die hoort opgegeten te worden!!

A new hobby, a new challenge

Thanx, Lindaxcxa... ;)
ja zeker enzo is dat!!!!  :Y  lekker taart mmmm :thumb:  groetjes

9

ik vind het heeeel knap als je een taart zo realistisch kan maken en ja ik zou hem ook opeten petje af hoor

:thumb:  :thumb:  :thumb: dank jullie wel..

11

Ik vind hem echt fantastisch!!!! Super super super knap gemaakt! Echt kunst vind ik dit! Hoop dat ik ooit in mijn heeeele leven maar een klein beetje in de buurt kom van wat jij hebt gemaakt!! Als het mag sla ik hem op want wauw wat vind ik hem fantastisch!! Ennuh... ik zou hem zo aansnijden hoor, ik lus er wel een happie van!! :Y

zooo wat een  lief compliment zeg..... :Y  ik word er erg blij van :D
natuurlijk mag je hem opslaan... ben nu met het jongetje bezig...!!! met de oogjes open en die ligt op zijn rug haha, als hij klaar is zal ik hem posten ok, en een tipje gewoon proberen wat je wil maken, komt het helemaal goed... ik heb eigenlijk nergens geen workshops voor gevold, een keertje voor de gezelligheid bij annelies en heb ik ook wel wat dingetjes tips van geleerd natuurlijk, maar eigenlijk leer ik mezelf alles aan...... een hele fijne avond!!! mijn avond kan niet meer kapot... thanx groetjes sharon

Danielle, ik heb even bij jou album zitten kijken :Y  maar uhhh je maakt al echt prachtige taarten zeg toppie meid :thumb: niet te onzeker zijn.... ze zijn prachtig je taarten ;)

14

Ik had mijn man puur naar de foto laten kijken en gevraagd om zijn eerste reactie.
Nou dat kon ie me niet geven. En toen zei ik en als ik nou eens zeg dat het een taart is?

Nou zijn mond viel open van verbazing dat had hij er niet van willen zeggen dat dit een taart zou zijn.
Dat zegt genoeg toch?

Heel knap gedaan!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

hahhah wat leuk knollie :Y
ja leuk zeg :thumb:
zo van uhhh taart... :lol:  leuk bedankt voor je leuke reactie...
groetjes sharon

16

Nou je hebt het compliment dik verdient hoor!! Heb het meteen tegen mijn taart vriendin gezegd, dat ze even hier moet komen kijken omdat er zo'n mooie baby is!!
En bedankt ook weer voor jou compliment! Gelukkig merk ik zelf ook een hele verbetering bij mij, maar nog steeds hoop ik dit ook te mogen kunnen! Ik noem dit echt kunst!!! :Y

17

Hallo,

Nou hier ben ik dan de taart vriendin van gwen danielle.
Zooo nou ik vind hem ook echt supermooi,wat knap zeg !
Lijkt inderdaad net een echte baby...
En ik zou hem ook aansnijden is tenslotte een taart...!
En alle taarten eten we op dus waarom dit kunstwerk niet?!
Hij ziet er echt super realistisch uit...
Elke keer als ik kijk zie ik weer een mooi en heel echt detail.

Ga zooo door....

En wat naar dat er hier mensen zoals jij en de andere dame hier hun kindje hebben verloren. Hoop dat de tijd voorzover het kan het draagbaarder voor jullie maakt....

Grtjes piroska

Ik praat zelfs "taart"......!!!

18

Ps: ben benieuwd naar het babybroertje in de maak.....

wat lief ;)  jajaj baby broertje ben er mee bezig word erg leuk, al zeg ik het zelf hahah, ik ga hem niet zo glimmend maken.... was een beetje uitgeshoten met pearl dust, en het was al donker en zag s'morgens pas dat ze zo glimde .... dacht ach je bling bling baby... enne baby broertje is wakker. zal kijken hoe ver ik kom morgen vroeg,  erg bedankt voor jullie lieve reacties... doet me erg goed,  :thumb:

en ja ik ben 2 kindjes verloren rond 21 weken in de zwangerschap vroeggeboortes... door een streptococ bacterie.. maar ik heb gelukkig 1 zoontje van 6, is mijn allesje!!! kan ook geen kindjes meer krijgen...

dus ja iedereen verwerkt het op zijn eigen manier, en ik ja, kan er zo van genieten babys, het is een wonder..... en ik maak deze babys met heel veel plezier en gevoel...
liefs sharon

20

Vind het heel naar te horen dat je nooit meer een kindje kan krijgen...
en dat na alles wat je hebt meegemaakt...soms is het leven echt niet eerlijk...
Ik heb gelukkig ook een kindje gekregen en daar heb ik ook erg geluk mee aangezien alles wat ik heb meegemaakt....
Het is toch een wonder kinderen krijgen en niet vanzelfsprekend...ook mooi dat je zoveel liefde in je baby taarten doet en dat je ze met zoveel plezier maakt...heel knap en geniet lekker van je ventje van 6 jaar...

De taart is prachtig en ik blijf je volgen in afwachting van het babybroertje.... ;)

Grtjes