Onderwerp: Even weer wat taarten
Al een tijdje geen foto's geplaatst, dus maar even weer wat foto's....
Deze is van vandaag, voor mijn vader. Die niet van taart houdt maar wel van:
En voor m'n hele lieve tante. Al is ze niet in bloedlijn een tante, ze staat al 34 jaar voor mij en m'n familie klaar. Een heel bescheiden vrouw, die nooit iets vraagt en altijd geeft. In plaats van een bloemetje deze taart...
Ze was er zo ontzettend blij mee....
Deze voor de zoon van mijn vriendin. Helemaal gek van Lego Ninjago. Een beetje vissen, en dit bleek zijn favoriete figuur:

Mijn petekindje houdt niet van fondant en niet van chocolade... Dus deze taart is (mijn eerste) in witte chocolade, want dat lust ze wel....
Haar portret geschilderd, en ik was niet ontevreden. Wel wilde ze graag twee beertjes erop. 1 is door mij voorgedaan, vervolgens heeft ze er nog 1 nagemaakt.... Helemaal trots.....
De dochter van mijn vriendin wist precies hoe het worden moest.... dus ik heb het alleen maar uitgevoerd....dat kleine meisjes zo verliefd kunnen worden.....

Een wens voor de verjaardag.... een boekenbon. Dat vind ik dus niet leuk om te geven, dus even wat inspiratie gepikt en een varken gemaakt...
Zo dat waren de taarten tot nu toe in 2012..... Ben benieuwd wat er nog komen gaat
Bedankt voor het kijken.....