Onderwerp: Mario en Sonic (pffff hij lijkt ook nog...)
Mario en Sonic taart bekleed met marsefont en gevuld met aarbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.
Bedankt voor het kijken!
Feedback vind ik leuk en leerzaam en is dus van harte welkom.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mario en Sonic (pffff hij lijkt ook nog...)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mario en Sonic taart bekleed met marsefont en gevuld met aarbeienvlaaivulling en banketbakkersroom.
Bedankt voor het kijken!
Feedback vind ik leuk en leerzaam en is dus van harte welkom.

Feedback...?
Prachtige taart! Leuk detail die ster en de mushrooms!
Heel erg leuk! Geen tips, alleen een vraag, is de Mario volledig van fondant of het je er nog iets van biscuit/cake ouzo inzitten?
Heel erg leuk! Geen tips, alleen een vraag, is de Mario volledig van fondant of het je er nog iets van biscuit/cake ouzo inzitten?
Dank je wel.
De mario is volledig fondant. Het hoofd was best zwaar. Dus de volgende keer doe ik een tempexballetje ofzo in.
heel erg mooi
Prachtig geboetseerd
knap gemaakt hoor; je Mario is supergoed gelukt !
Wauw! Hij is super leuk!
prachtig!!!

Wauw prachtig gemaakt, lijkt hartstikke goed! Feedback wat mij betreft niet meer nodig hoor.
Mooi zeg

Erg mooi gemaakt!!
Vraagje, ik moet van de week ook boetseren.. heb jij iets in de fondant gedaan zodat die arm rechtop blijft staan?
Dank jullie wel!
Erg mooi gemaakt!!
Vraagje, ik moet van de week ook boetseren.. heb jij iets in de fondant gedaan zodat die arm rechtop blijft staan?
Zoiezo een klein beetje tylose door het fondant.
En alles apart maken en laten drogen/hard laten worden.
en een prikkers er doorheen en vast lijmen.
Prachtige taart zeg! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mario en Sonic (pffff hij lijkt ook nog...)