Re: Een prinses, prins en koninklijke teckel
Schitterend zoals altijd! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinses, prins en koninklijke teckel
Schitterend zoals altijd! 
Je taart is SUPER!! Maar die teckel..... die is echt GEWELDIG!!

Wow alles is hierboven reeds gezegd
; en ik kijk vol bewondering verder

Wat een kijkfeest weer. Nooit gedacht dat ik verliefd zou worden op een teckel! 
Hoe doen jullie dat toch?? Ook weer zo'n prachttaart
Ik ben harstikke jaloers op je boetseerkunst. Moet het toch eens een keer gaan proberen, maar voorlopig blijf ik me vergapen op jouw figuurtjes
En ik ben harstikke jaloers op jouw puzzeltaarten 
Bedankt voor de leuke reacties.
Nou hier zit ik dan...een déjà vu...ze zijn al een uur te laat, vorig jaar was het bijna 3 uur...ik kan hier zo slecht tegen
Nou ik ga nog maar een paar blokjes kaas snijden voor de kinderen...die hebben honger
Zooo leuk weer de prins en prinses!
De teckel wat een schatje!
Die 9 is die wit en daarna gedust en waarmee ik vind hem zo mooi strak en mooi glanzen.
Ik moet voor een dinsdag een 18 maken in parelmoer. Ik neem aan dat het fondant met tylose is toch? Doe je er dan stokjes in om hem zo mooi te laten staan?
Hij is goed...nee...SUPERGOED! Wat een leuke taart!
Supertaart ! Weet je ik kwam jouw Prinsesje eerst tegen op een Pinterest Prikbord. Ik begin jouw werk al te herkennen. Met één blik en ik dacht " dat is vast een boetseersel van Femke" en ik heb gelijk.
Je hebt een eigen stijl.

Zoooo leuk weer 
Wauw!!
Zooo leuk weer de prins en prinses!
De teckel wat een schatje!Die 9 is die wit en daarna gedust en waarmee ik vind hem zo mooi strak en mooi glanzen.
Ik moet voor een dinsdag een 18 maken in parelmoer. Ik neem aan dat het fondant met tylose is toch? Doe je er dan stokjes in om hem zo mooi te laten staan?
Dank je wel voor je reactie.
De 9 is van marsepein met tylose er door, ik hem hem met m'n smoother gerold dat is hij mooi strak, gelijk van onder een satéprikker erin. Hangt een beetje van die cijfers af. Je moet echt even kijken waar je hem het er het beste in kan prikken.
Vorig jaar heb ik ook een taart gemaakt voor dit meisje en toen werd de dus 8 ...logish hè

Ik heb toen gesmokkeld en de 8 niet overal even dik gemaakt, vooral van onderen, dat is het makkelijk om de prikker erin te doen. Op de foto kan je goed zien dat hij van onderen dikker is.
Vervolgens heb ik de 8 geschilderd met pearl white van sugarflair 
Supertaart ! Weet je ik kwam jouw Prinsesje eerst tegen op een Pinterest Prikbord. Ik begin jouw werk al te herkennen. Met één blik en ik dacht " dat is vast een boetseersel van Femke" en ik heb gelijk.
Je hebt een eigen stijl.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuk complimetn!! Dank je wel, hier wordt ik helemaal blij van.
Ik pin ook, of tenminste dat probeer ik, ik begrijp het volgens mij nog niet helemaal, dus als je me wilt toevoegen..graag 
Ooooh Feeeemke wat is ie leuk en die teckel is zoo een schatje
Het is weer een super taart!
Nou jaaaa! Die is toch geweldig! Ik zou de Teckel erbij zetten, helemaal super!!
Nou jaaaa! Die is toch geweldig! Ik zou de Teckel erbij zetten, helemaal super!!
Echt heel gaaf!
En wat super goed geboetseerd zeg

wat maak je toch alijd prachtige taart..IK BEN FAN!

De 9 is van marsepein met tylose er door,
marsepein?? met tylose?? 
koekebakkevlaaie schreef:Supertaart ! Weet je ik kwam jouw Prinsesje eerst tegen op een Pinterest Prikbord. Ik begin jouw werk al te herkennen. Met één blik en ik dacht " dat is vast een boetseersel van Femke" en ik heb gelijk.
Je hebt een eigen stijl.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een leuk complimetn!! Dank je wel, hier wordt ik helemaal blij van.
Ik pin ook, of tenminste dat probeer ik, ik begrijp het volgens mij nog niet helemaal, dus als je me wilt toevoegen..graag
Ik denk dat ik je gevonden heb op Pinterest, ik ben volger geworden. Ik ben Els en mijn blog staat vermeld koekje haakje maakje. Je zal in jouw in-box van jouw mail waarschijnlijk een vermelding krijgen dat ik volger ben geworden. Als je zin hebt mag je mij ook volgen hé. 
heel mooi weer!
ooo, en stuur het teckeltje maar naar hier hoor 

Prachtige, Leuke, Grappige en zeeeeer Mooie taart!!! En teckel is geweldig
!!
Wij hebben zo'n geweldige hond, dus ook van deze kant..... Hondje op de taart laten hoor!!!!!
Wat zal de Charlize blij zijn met deze taart!!
Wat een prachtige taart weer!
Echt weer een kunstwerkje 
Super!
Ik kan altijd lekker lang naar jouw taarten kijken, wat een prachtige boetseersels toch altijd!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinses, prins en koninklijke teckel