Onderwerp: Gouden ringen tussen rode rozen.
Voor een 12,5 jarig huwelijk. In de stijl van de taart van toen.
Gevuld met huisgemaakte chipolata vulling. (bigarreaux,bitterkoekjes,mandarijn en jumborozijnen)

De foto etalage van mijn taarten.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gouden ringen tussen rode rozen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een 12,5 jarig huwelijk. In de stijl van de taart van toen.
Gevuld met huisgemaakte chipolata vulling. (bigarreaux,bitterkoekjes,mandarijn en jumborozijnen)

O, wat mooi. Eenvoudig en stijlvol, daar houd ik van. Je hebt hem ook netjes afgewerkt en veel aandacht besteed aan het vullen. Mooi hoor.
Tieneke
O, wat mooi. Eenvoudig en stijlvol, daar houd ik van. Je hebt hem ook netjes afgewerkt en veel aandacht besteed aan het vullen. Mooi hoor.
Tieneke
Dank je wel. En idd de vulling is erg lekker en daar gaat t uiteindelijk toch om bij een taart. 
Gr. Karen
Vulling klinkt idd lekker! Structuur is ook goed geslaagd..........wel jammer dat je de lagen ziet doorschijnen?
Vulling klinkt idd lekker! Structuur is ook goed geslaagd..........wel jammer dat je de lagen ziet doorschijnen?
Ja daar had ik ook wel beetje de balen van.
Maar toch is t op de foto duidelijker als in t echt maar ja als t er eenmaal tegen aan zit haal je het er ook niet zo maar af.
Heb je de gouden tip?
Gouden tip niet..........wel gelezen dat je dan de botercreme een kleurtje kan geven (dus een beetje de kleur van je biscuit) zodat de lagen minder zichtbaar zijn.
simpel maar mooi gedaan.
Gouden tip niet..........wel gelezen dat je dan de botercreme een kleurtje kan geven (dus een beetje de kleur van je biscuit) zodat de lagen minder zichtbaar zijn.
Oke bedankt!
Hoe heb je de ringen gemaakt?
Sliertjes met de sugargun , fondant met tylose, die in vorm brengen, ik heb ze om een ronde uitsteker gelegd en de uiteinde vast geplakt met tyloselijm.
Toen geverfd en gedust, laten drogen.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Sliertjes met de sugargun , fondant met tylose, die in vorm brengen, ik heb ze om een ronde uitsteker gelegd en de uiteinde vast geplakt met tyloselijm.
Toen geverfd en gedust, laten drogen.Hopelijk heb je hier iets aan.
Ja zeker dank je! Al is het niet echt handig voor 100 cupcakes op deze manier te doen denk ik? 
Kaatje-Karen schreef:Sliertjes met de sugargun , fondant met tylose, die in vorm brengen, ik heb ze om een ronde uitsteker gelegd en de uiteinde vast geplakt met tyloselijm.
Toen geverfd en gedust, laten drogen.Hopelijk heb je hier iets aan.
Ja zeker dank je! Al is het niet echt handig voor 100 cupcakes op deze manier te doen denk ik?
Ehm, nou als je niks beters te doen hebt.... Maar denk dat je idd een snellere manier nodig hebt als je er 100 wil maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Gouden ringen tussen rode rozen.