Onderwerp: Nieuwe layout I Heart Cake
Hallo allemaal!
Ik wou even melden dat mijn website een complete nieuwe look heeft gekregen De nieuwe layout staat nu online. Hebben jullie nog tips en wat vinden jullie er van?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuwe layout I Heart Cake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal!
Ik wou even melden dat mijn website een complete nieuwe look heeft gekregen De nieuwe layout staat nu online. Hebben jullie nog tips en wat vinden jullie er van?
ziet er goed uit, leuk he werken met wix
Ik zou alleen je kvk nummer er nog opzetten, verder super!
Dank je we,l Noompie Wix is inderdaad erg leuk, je kunt er ontzettend veel mee, echt ideaal
Ik ga me volgende week inschrijven bij de KVK, dus het nummer komt er later nog op
Ik heb even een vraagje... Ik heb zojuist mijn KvK nummer gekregen maar waar zal ik deze plaatsen op de website?
Onderaan bij de copyright of ergens aan de zijkant, of bijvoorbeeld bij contact? Ik weet niet zo goed wat het beste is ...
ik heb em onderaan, zodat je hem altijd ziet ongeacht op welke pagina je kijkt
Bedankt Noompie, ben blij dat jij even wil reageren
ik heb de gewoonte om topic waar ik op reageer af en toe nog eens te bekijken
Heb net je website bekeken. Ziet er leuk uit! Superknap dat je het zelf hebt gemaakt! Succes met je bedrijfje!
Prachtige site!!!
Ik heb een boel berichten uit dit topic verwijderd. Leuk dat je meldt dat je je website hebt vernieuwd., maar hier reclame maken voor je website, melden wat voor assortiment je hebt en welke acties is niet toegestaan.
Alle reacties op die berichten zijn ook verwijderd.
Mijn excuses, ik was hier niet van op de hoogte. Nu wel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Nieuwe layout I Heart Cake