1

Onderwerp: How to Cake pop Spook uit nieuwsbrief van de taartenshop sept/okt '11

Hallo allemaal,

In de nieuwsbrief van de leukste taartenshop die we ergens in sept/okt kregen vóór Halloween in elk geval, stond een erg leuke how to voor spookjes cake pops. Ik dacht dat ik die mail bewaard had omdat me dat zo leuk om eens te maken! Nu is mijn zoon zondag jarig en wilde ik voor alle kids zo'n cake pop maken maar ik kan die nieuwsbrief niet terug vinden ook niet op de site van de leukste taarten shop! Ik heb nog nooit cake pops gemaakt en ben hier ook al aan het zoeken geweest maar kan geen how to vinden!

Wie o wie wil mij helpen, want ik wil vanmiddag erg graag aan de slag!!

Of is iets van kant en klare cake, mengen met botercrème en nog even afsmeren met botercrème en dan witte uitgerolde fondant erover met een spookgezichtje voldoende???

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik deze vraag op de juiste plek heb gesteld maar dat merk ik vanzelf dan wel!  :o

Liever slordig gelukkig, dan perfect gestressed!

2

Re: How to Cake pop Spook uit nieuwsbrief van de taartenshop sept/okt '11

http://www.deleukstetaartenshop.nl/proj … kepops.pdf

Als je niet zeker weet of je goed staat, kun je allereerst de sticky's lezen en daarnaast kun je je berichtje ook altijd nog even melden :)
Aangezien je nu een vraag hebt gepost in het gedeelte om de baksels te showen, heb ik je even gemeld  ;)

4

Hij stond er wel tussen. Op de site van deleukstetaartenshop, in het menu op 'ideeën' (vlak boven of onder assortiment per thema) en dan bovenin de link naar de 'werkbeschrijving' (dus boven de lijst met alle materialen/ingrediënten).

5

Super bedankt!!!

Ik ben helemaal blij!!! En mijn zoon straks ook denk ik!! :D

Liever slordig gelukkig, dan perfect gestressed!