Re: Het was 1e kerstdag, 1961...
Wat een prachtige taart heb jij gemaakt en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000566826483
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het was 1e kerstdag, 1961...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een prachtige taart heb jij gemaakt en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd.
WOW, WOW en nog eens WOW!!!
what a beauty!
jeetje wat een schitterende taart! veel foto's maken en bewaren zodat je die later aan haar nog eens kan laten zien 
Hihi, was bang een gemolesteerd konijn tegen te komen, maar wat een schatje!
Deze mag je wél opeten 
Allereerst van harte gefeliciteerd enne... wat een beauty van een taart...
Wat een prachtige taart 
Wat een lieve Flappie! En een prachtige taart voor een prachtig meisje. Gefeliciteerd met Ivy!
O wat mooi zeg! En ik moest zo lachen om je titel!
echt prachtig!
Wat een onwijs mooie taart!!! En je verhaaltje erbij 
Wow, wat een leuke reacties
! Ik was ook zoooo blij met dit taartje. Ivy vondt 'm ook helemaal te gek. Had hemel en aarde bewogen om die oren vast te krijgen... Het eerste wat ze doet: KRAK, beide oren er af... Ach, hij was toch om op te eten
!
Maar je haalt jezelf wel ellende op je nek ..... elk jaar weer de taart van voorgaand jaar te overtreffen
![]()
(maar ik denk dat je daar geen moeite mee zal hebben).
Nee hoor, leuk!
Ik heb dat mooie randje op je taart al vaker voorbij zien komen, mag ik je vragen hoe je deze maakt?
![]()
Tuurlijk, het zijn deze
gefeliciteerd hoor, wat een lieve taart
maarre...
zit ik weer de hele dag met dat liedje in mijn hoofd ....![]()
Hihi, was bang een gemolesteerd konijn tegen te komen, maar wat een schatje!

Gefeliciteerd met je prinsesje en natuurlijk met deze geweldig mooie taart. Die bloemen zijn prachtig en wat is die knuffel enorm schattig!!!
Wat een plaatje 
Wat een dotje!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het was 1e kerstdag, 1961...