Re: Een prinses, prins en koninklijke teckel
ik vind hem helemaal geweldig

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinses, prins en koninklijke teckel
ik vind hem helemaal geweldig

Teckel is super! De hele taart is trouwens erg mooi!!!!!!!
Och Femke toch, wat zijn jou poppetjes toch altijd geweldig!
Ik reageer niet altijd maar nu wilde ik toch ff van mij laten horen om je weer eens een compliment te maken. Je werk is altijd fantastisch!! 
Ja echt weer super hoor, wat een leuke prins en prinses, en zo grappig die koninklijke teckel.
Oh gelukkig mocht de teckel er toch wel bij. Die is zoooo leuk!
De hele taart trouwens ook, prinses en prins helemaal super. Niet zo onzeker zijn hoor! Niet nodig! Moet altijd even kijkeals ik jouw taartjes zie.
Wat een ontzettend leuke taart! De teckel is top en wat een leuke bloemetjes ook.
in 1 woord GEWELDIG!!

Sooooooooooooo, zie je wel?? Die tekkel MOEST er gewoon bij, SUPERSCHATTIGGEWELDIG is ie nu, zo helemaal compleet!!!!
Echt megamooi gemaakt, alles klopt gewoon!!!!

Wauw zeg, wat mooi! En die teckel is er geweldig bij. Ook echt heel erg mooi geboetseerd!
deze taart mag echt niet aangesneden worden hoor
of dan in ieder geval de prins, prinses en teckel bewaren

die bloemetjes... boetseer je die of is daar een mal oid voor? Vind ze errug leuk!
wat een plaaaaaatje weer,en die prinses en prins adorable en die teckel is zooooooo CUTE 
Wat een superleuke taart zeg! Wow! Ik ben zelf ook begonnen met dingen te boetseren en ook al gaat het me wel wat beter af, ik blijf toch met enige afgunst naar de prachtige boetseersels kijken hier.
Vooral met drogen zit ik echt te prutsen. Hoe krijg je nou iets goed in model, zoals de armpjes van het prinsesje, zonder dat het alsnog wat uitzakt?! Sommige dingen kan je natuurlijk wel ondersteunen totdat het droog is, maar met het linkerarmpje (voor de kijkers rechts) van het prinsesje lukt dat dan toch niet, omdat deze omhoog staat?
Complimenten, ik blijf met heel veel bewondering naar dit soort prachtstukjes kijken! 
Hey ,de bloemetjes van Leonie, wat leuk dat jij ze ook hebt! Ziet er super uit, dat prinsesje is zo lief en verlegen.
Super leuke taart
Heel mooi gedaan, je blijft ernaar kijken!
Inderdaad die teckel moest echt terug hoor. Dat maakt hem nou juist zo grappig. Hij is écht weer leuk.
Femke, je weet het he ik vind em helemaal fantastisch.
Die verlegen blikken zijn heel goed gelukt en dat maakt ze juist zo lief!! Een hele goede keuze dus!
En ja die teckel... teckels zijn nou eenmaal bruin he Ik begrijp dat je liever een teckel had gehad die beter bij je taart paste, maar paarse teckels bestaan nu eenmaal niet!!!

Bedankt voor de leuke reacties 
Wat een superleuke taart zeg! Wow! Ik ben zelf ook begonnen met dingen te boetseren en ook al gaat het me wel wat beter af, ik blijf toch met enige afgunst naar de prachtige boetseersels kijken hier.
Vooral met drogen zit ik echt te prutsen. Hoe krijg je nou iets goed in model, zoals de armpjes van het prinsesje, zonder dat het alsnog wat uitzakt?! Sommige dingen kan je natuurlijk wel ondersteunen totdat het droog is, maar met het linkerarmpje (voor de kijkers rechts) van het prinsesje lukt dat dan toch niet, omdat deze omhoog staat?
Complimenten, ik blijf met heel veel bewondering naar dit soort prachtstukjes kijken!
Dank je wel voor je reactie!
Ik werk enkel met marsepein, taart en boetseersels. Het armpje van de prinses heb ik vast geplakt aan de zijkant, dus zeg maar de bovenarm en het handje zit vast geplakt op het gezicht.
Door de benen van de prins zitten satéprikkers en een beetje thylose
dit moet wel een beetje uitharden om te vermijden dat de boel inzakt door het gewicht van het bovenlijf en hoofd etc. Op de kleine dingen zoals armen hoofd en bovenlijf gebruik ik geen tylose dit blijft gewoon goed zitten 
Femke, je weet het he ik vind em helemaal fantastisch.
Die verlegen blikken zijn heel goed gelukt en dat maakt ze juist zo lief!! Een hele goede keuze dus!
En ja die teckel... teckels zijn nou eenmaal bruin he Ik begrijp dat je liever een teckel had gehad die beter bij je taart paste, maar paarse teckels bestaan nu eenmaal niet!!!
![]()
Jammer hè, een paarse teckel met fuchsia bloemtjes of rose stipjes was veeeeeel leuker geweest 
Wat een prachtige strakke taart, en super geboetseerd.

Hoe doen jullie dat toch?? Ook weer zo'n prachttaart
Ik ben harstikke jaloers op je boetseerkunst. Moet het toch eens een keer gaan proberen, maar voorlopig blijf ik me vergapen op jouw figuurtjes 
Geweldig!! Gelukkig mag die coole teckel er ook op! Wat een schatje.
Ik heb laatst geprobeerd om met marsepein te boetseren. Het lukte voor geen meter. Ik dacht, doorzetten... meestal valt het uiteindelijk wel mee. Maar nee, hij is toch in de prullebak beland.
Ik heb genoeg marsepein in huis, dus ik probeer het nog wel eens. Maar ik heb liever een keer een lesje van je!
Grandioos! Ik vind die teckel juist superleuk en de prins kijkt een beetje arrogant op de eerste foto, maar bij de close-up kijkt hij inderdaad wat verlegen 
wat een lief koninklijk stel
erg leuk

Ik vind hem super leuk, vooral de teckel is zo'n scheetje...... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een prinses, prins en koninklijke teckel