51

Re: Taart voor Mega Mindy en cast in Ahoy

Annekehil schreef:

Oh wat gaaf zeg. Super mooi uitgevoerd. Vind je kleurgebruik ook echt heel erg mooi :thumb:

FF of topic; Had je toestemming voor het gebruik van de afbeeldingen   :lol:  :lol:

hahahahhaha dat was dus ook het eerste wat ik dacht toen ik de tekst las, ik bedoel dus de laatste alinia, ;) jaaaaaaa dan weten ze ons dus wel te vinden, maar neemt niet weg dat het een mooie taart is geworden en gaaf dat je dit voor de cast mocht maken.

groetjes yvonne

52

En dan de ECHTE Mega Mindy die je taart komt aansnijden!! Hoe gaaf is dat???  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

53 Laatst bewerkt door mmaas (29-02-2012 21:16)

Jemig dat is een mooie taart! En wat een gave opdracht. Ik snap dat je zoiets niet wil laten schieten!

o wat gaaf zeg en een hele mooie taart

groetjes  patries.....wil alles ook zo mooi kunnen

55 Laatst bewerkt door Martine mv Milan (29-02-2012 22:35)

dudoky schreef:
Annekehil schreef:

Oh wat gaaf zeg. Super mooi uitgevoerd. Vind je kleurgebruik ook echt heel erg mooi :thumb:

FF of topic; Had je toestemming voor het gebruik van de afbeeldingen   :lol:  :lol:

hahahahhaha dat was dus ook het eerste wat ik dacht toen ik de tekst las, ik bedoel dus de laatste alinia, ;) jaaaaaaa dan weten ze ons dus wel te vinden, maar neemt niet weg dat het een mooie taart is geworden en gaaf dat je dit voor de cast mocht maken.

groetjes yvonne

:+ Hahaha natuurlijk weten ze ons te vinden!

Bedankt voor alle leuke reacties

Groetjes Martine www.tinustaart.com

56

Wat een mooie taart en super leuke opdracht gefeliciteerd !!! :thumb:

WOW!!! Super :Y

WOW!!! Super :Y

59

o wat een prachtige taart en zeker een hele mooie opdracht waty een eer!

vroeg me alleen af die sterren op draadjes mogen toch niet direct in de taart? of zit er onder elk zo een kokertje?

Esterke schreef:

o wat een prachtige taart en zeker een hele mooie opdracht waty een eer!

vroeg me alleen af die sterren op draadjes mogen toch niet direct in de taart? of zit er onder elk zo een kokertje?

Die zitten niet in een kokertje maar er zo in gestoken.

61

als het ijzer is mogen deze niet direct in de taart :s

Esterke schreef:

als het ijzer is mogen deze niet direct in de taart :s

Is gewoon flower wire en er zijn heel veel taart dames die ze zo gebruiken maar bedankt dat je zo bezorgt bent  :)

63

flower wire is wire met een papiertje of coating er om heen en als je ze doorknipt dan komt het ijzer vrij kan kan dit in aanraking met de taart komen en dat mag niet.....voor zover ik weet...ik vind het er natuurlijk prachtiger uitzien zo en wil het graag ook zo doen maar als het niet kan en mag tja dan doe ik het liever niet...wil geen zieke klanten hebben.. :nooo

Esterke schreef:

flower wire is wire met een papiertje of coating er om heen en als je ze doorknipt dan komt het ijzer vrij kan kan dit in aanraking met de taart komen en dat mag niet.....voor zover ik weet...ik vind het er natuurlijk prachtiger uitzien zo en wil het graag ook zo doen maar als het niet kan en mag tja dan doe ik het liever niet...wil geen zieke klanten hebben.. :nooo

Ik begrijp je helemaal ik kies er voor om het wel te doen (ook alsbedrijf) en geef altijd een duidelijke instructie mee wat ze er mee moeten doen.
Suc6 met je beslissing  :Y

65

Echt supermooie taart :thumb:

Ik zelf zou er voor kiezen om niet de flower wire zo in de taart te steken, zou ik echt eng vinden.

Maar verder echt supergaaf dat je dit mocht maken en wat een eer, ik kan me voorstellen dat je in hogere megasferen bent, prachtig!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl