Onderwerp: Ze moesten er allebei op...
Zowel Bumba als Bumbalu wilde ze erop... en als het kan Pantoef.
Tja, op zo'n klein taartje is niet zo veel plek, maar ze zijn er allemaal.
Een vrolijke en kleurrijke taart, al zeg ik het zelf.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ze moesten er allebei op...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zowel Bumba als Bumbalu wilde ze erop... en als het kan Pantoef.
Tja, op zo'n klein taartje is niet zo veel plek, maar ze zijn er allemaal.
Een vrolijke en kleurrijke taart, al zeg ik het zelf.

Wauw! echt heel vrolijk
errug mooi! 
Echt heel erg vet gaaf gemaakt en die letters

top die letters en de boetseersels zijn ook helemaal af 
Mooi!! Lekker vrolijk!
De gezichtes van Bumba en Bumbalou zijn heel erg netjes 
Wat een prachtige Bumba taart.

Dank jullie wel voor de mooie complimentjes! 
Heel leuk en ik vindt dat je de letters geweldig hebt gemaakt! Welke uitstekers zijn dat?
heeeeele leuke vrolijke bumba taart,heb ook een opdracht voor 24 maart.
hoe doe je die letters als ik vragen mag?
Ben ook benieuwd naar de letters! Mooie taart hoor!
Wat een vrolijke taart!
Ook ik vind de letters heel mooi gemaakt!
Wat een leukerd, mooi gedaan! 
Echt een super mooie taart! Ik ben ook wel heel benieuwd hoe je die letters zo mooi gemaakt hebt.
Wat een leuke reacties
!
De letters heb ik eerst uitgestoken met een setje dat ik bij Taart en Fantasie heb gekocht: http://www.taartenfantasie.nl/a-2314377 … tters-set-
Daarna heb ik een sliertje witte marsepein om de letters gelegd, gemaakt met de sugarcraft gun: http://www.deleukstetaartenshop.nl/gere … -1087.html
Die letters heb ik aan de randjes op elkaar gelegd op een dun lapje zwarte marsepein en tot een randje van 2 a 3 mm weggesneden.
Geeft wel een leuk effect, toch?
Geeft iid een heel leuk effect! echt super leuk gedaan!
Geweldig effect die letters zo!
En je poppetjes zijn waarzinnig!!
Waarmee plak je alles vast? Gewoon glazuur (poedersuiker + water) of een steviger eetbare lijm?
Geweldig effect die letters zo!
En je poppetjes zijn waarzinnig!!Waarmee plak je alles vast? Gewoon glazuur (poedersuiker + water) of een steviger eetbare lijm?
Door de armen van de poppetjes heb ik stukjes spaghetti gestoken die ik in het lijfje prik evt. met een beetje eetbare lijm ertussen. Door het lijf t/m het hoofd doe ik een saté-prikker die ik lang genoeg laat om op het kartonnetje van de kleine taart te rusten, zodat het poppetje niet in de taart zakt. Tijdens het boetseren en drogen zet ik ze dan op een stuk steekschuim (dat groene spul voor bloemstukjes) wat ik plastic heb gewikkeld. Ik heb het met piepschuim geprobeerd, maar dat vond ik te stug.
De letters maak ik 'vast' door de achterkant iets vochtig te maken met water en druk dat tegen de taart aan.
Hopelijk heb je er wat aan 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ze moesten er allebei op...