1

Onderwerp: vraagje????

Ik moet een taart maken voor mijn dochter, nu wil ze graag witte chocolade, maar dan kan ik niet maken wat ze graag wil, dus zat ik te denken, is de combi witte ganache met verkruimelde m&m's een idee dan als vulling, en dan afsmeren met botercreme, en wordt dat dan niet te droog voor een taart, want ze houd absoluut niet van jam.

Alvast bedankt

2

Re: vraagje????

Maar als ze witte chocolade wil kun je toch bekleden met witte chocolade ganache? Of begrijp ik je vraag niet goed... :think:

3

djehr schreef:

Maar als ze witte chocolade wil kun je toch bekleden met witte chocolade ganache? Of begrijp ik je vraag niet goed... :think:

Jawel maar ze wou eerst een chocolade taart hebben dus dat ik de gesmolten chocolade er over heen zou gieten, maar dan kan ik niet maken wat ze graag wil hebben,ze wil namelijk een winkel, alleen kan dat niet als je de chocolade er over heen doet,  dus ik dacht dan maak ik witte ganache als vulling samen met verkruimelde m&m's, en dan afsmeren met botercreme, vandaar.

4

Klinkt lekker zeg. Je kunt ook afsmeren met wittechocoladeganache en dan fondant of marsepein eroverheen. Ik denk dat Desiree dat bedoelt.
Wel die verkruimelde m&m's erin houden hoor, beregoed idee van je. Lijkt me ook heel leuk als je de taart doorsnijdt.

Tieneke

5

Ik snap het  :D ...
Je vulling klinkt heerlijk. Je zou verder in plaats van verkruimelde m&m's ook gewoon mini m&m's erdoor kunnen doen...Weet alleen niet of dat erg gaat afgeven... :think:

6

Dank jullie wel voor alle reacties, nou dat wordt dus flink aan de slag, moet er 4 maken in 1,5 week tijd helpppppp :) hahahh.

En tante tien: haha moet zeggen ik heb dat van de m&m's ook maar eerlijk gejat  :) , zag dat iemand dat had gedaan, en aangezien mijn dochter er verzot op is, kon ik natuurlijk niet anders ;)